2011. augusztus 31., szerda

Holnaptól

megváltozik az életünk.
Nimród iskolába megy.
Ma azért imádkozott este, hogy ne fájjon a pocakja holnap az izgalomtól, mert ma, az évnyitó előtt fájt.
Lámpaoltás után még bejött, hogy biztosan felhúztam-e az ébresztőt 6-ra? Aztán még egyszer, hogy nem talál valamit a táskájában (a kis zseblámpával nézte meg a sötétben).
Holnap én viszem. Nem tudom ki izgul jobban?





A leendő elsősök Móra Ferenc: Zengő ábécé-jét szavalják.

22-en lesznek 1 osztályban. Kezükben a búcsúzóktól kapott iskolai poló.

4 megjegyzés:

Cilee írta...

:-) De jó, milyen izgis!
Nekem még az is izgalmas, hogy a kicsim hamarosan ovit kezd, de azért a suli! Milyen nagy legény már!

Mónika írta...

Szia! Nagyon helyes!
Napokig nem is, de éjjel annyira izgultam, hogy nem aludtam semmit!:))Fura érzés és hihetlen.... Sok puszi Nektek!

Gergő baba írta...

Gratulálunk az iskola kezdéshez! Tetszeni fog a suli Nimródnak! Egészen biztosan! puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

Évi írta...

Az érzést ismerjük és klassz sulikezdést nektek is!!!
Nem hiszem el, hogy elsősők.Ránézek az enyémre is és mondani kell az agyamnak, hogy iskolás lányom van!!!
Puszi Nimródnak a nagy iskolásnak!!!

Évi