2008. augusztus 21., csütörtök

Holnap is lesz tűzijáték? (Nimród)


"Pattogott, mint a pattogós kukorica" jellemezte Nimród, mikor este 11-re végre hazaértek apával. Teljesen fel volt dobva.
Pedig majdnem megvétóztuk a partról való megtekintést, egyrészt a késői időpont (este 10-kor kezdődött) miatt, másrészt, mert mindkét gyerek olyan volt egész nap, mint a mérgezett egér.
Noah 7-kor elment aludni, mi pedig reménykedve vártuk, hogy Nimród kidől. Nem dőlt. Ezért háromnegyed 10-kor felkerekedtek és egy másik apa-fia párossal lekerekeztek a partra tűzijátékot nézni.

Másnap így mesélte Noah-nak:
-Noah láttam tüzijátékot.
-Én is láttam.
Nimród meghökkenve néz.
-Nem láttad mert aludtál.
Nóci sértődötten:
-De láttam.
Nimród:
-Ha nagy fiú leszel te is megnézheted.
-Jó.
Ennyiben maradtak.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) Nagyon klassz az új blog! És köszönjük, hogy megemlékeztetek Zselykiről!
Puszi a Srácoknak, a Pocaklakónak és a Mamijának!:)

Gabi írta...

Édes kis párbeszéd!:)
Mi is élveztük a hatalmas durranásokat.:)Szkokán fiúk

Névtelen írta...

Kedves -Ano!

Nagyon szuper az uj Blog. Sok sikert és sok sok írnivalót kívánok neked.
Puszi

Meli

Bogár és Gerti írta...

:) Én átaludtam, pedig légvonalban nem volt messzebb, mint 500 méter ;) (persze nem is lehet a pestihez fogni :) )
Puszi