2008. szeptember 14., vasárnap

Babika


Régen írtam már a legkisebb Szabó gyerekről, vagy ahogy Nimród szerint a babát hívni fogják:

„Babikáról”.

Elég vicces figura. Az első 10 hétben állandóan rosszul voltam, ha nem zabáltam teli magam. A 9.-10. héttől éreztem mocorogni, és a 12. hét elmúltával, amikor már azt hittem jön a szuper 2. trimeszter- viszontláttam a reggelim. Most újra a folyamatos éhségérzet van soron. Ajjaj mi lesz ennek a vége!?
Voltunk egy kicsit mozizni is: a tarkóredős ultrahangot összekötöttük egy genetikai vérvétellel: Tökéletes kisfickó (vagy kishölgy? )!
Az ultrahangra a gyerekek is bejöhettek és a hatalmas kivetítőn megnézhették a kistestvért.
Noah így kommentálta a látottakat: "kismacska".
Nem kis derültséget okozott kijelentésével.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok!!
Puszi

Melike

Névtelen írta...

De jó, hogy minden rendben Babikával! De izgalmas, hogy Kisfickó-e vagy Kishölgy!:)
Puszi a Családnak! Neked pedig jóétvágyat!:)

Névtelen írta...

Hát megpróbáljuk...

Gyönyörű a legkisebb Szabó gyerek...reméljük, hogy lány ennyi fiú után ;-)!

Készülünk hozzátok, csak ki tudja mikor fogunk megérkezni:o...

Marci&Palkó

Névtelen írta...

Gratulálok Eszter! és mikor is érkezik a Babika?
puszi, ölelés
Faragó Kata

Gabi írta...

További jó egészséget kívánunk!:)Szkokán fiúk

JuditAu írta...

Ez olyan izgalmasan szép időszak, mikor az ember még nem tudja, hogy fiú, vagy lány lesz... :)
remélem mostmár nem okoz újabb rosszullétes időszakot a kis Babika.