2008. október 7., kedd

Noahszáj(ak)



Ébredés utáni beszélgetésfoszlányok a gyerekszobából:
-Noah ne köpködj!
-De
-Nem szabad!
-Nem babad?
-Nem, mert butaság.
-Jaaaaaaaaa

Fürdőkádból kiabál Nimród:
-Apa, hapciztam.
-Egészségedre- mondja apa.
Erre Noah is rákezdi:
-Hapciztam!
Majd bizonytalanul megkérdezi Nimródot:
-Bio hapciztam?
-Nem, nem hapciztál.
-Ja, ….jó.


Találtak egy gilisztát. Addig-addig böködték, mígnem a giliszta egyszer csak nem mozgott tovább.
Noah:
-Nem megy. Ejjomjott az ejem. (elromlott az elem)

A gyerekek általában papának és maminak szólítanak bennünket. Jó barátunk Karcsi tata tanítgatta őket, hogy mondják csak, hogy „édesapám” és „édesanyám”, mert nincs a Világon még egy olyan nyelv, mint a magyar, ahol ilyen szépen lehet szólítani a szüleinket. A gyerekek nem mutattak erre nagy hajlandóságot, illetve Nimród közölte, hogy „van olyan is, hogy édestestvér” és körülbelül ennyiben is maradtak.
Minap Noah meglátta apát az ablakon és csak kicsúszott a száján: „ídesapa”, majd rámnézett, kicsit gondolkodott és közölte:
„ídesmami”


Kitaláltam, hogy dióhéjszín eltüntetés címszóval, az érettségi találkozóra, szép sötétre festem a körmeimet.
Noah meglátta, lemerevedett, majd közölte:
-Mami koszos a kezed.

7 megjegyzés:

Mónika írta...

Jókat derültünk!:) Na és milyen volt a találkozó? Puszi Nektek! VK

Gabi írta...

:)Édesek!:)Szkokán fiúk

Ákombákom és Réka írta...

:)
Ákomka

Névtelen írta...

:) Kismamafotót, érettségi találkozó beszámolót nem kapunk?:)
Puszi a Családnak!

Bogár és Gerti írta...

:) Olvadtatok gondolom ;)
Én az anyucikámtól dobok hátasokat, naponta :) Nem tudom megunni ;) de az édesanya is kedvemre való ;)
Puszi

sedith írta...

Hahó, merre vagytok?
Gratula a félidősséghez!!!:)
Puszi: Edith, Kriszta és Boróka

vorosbegy írta...

:)))))))) nekem a gilisztás volt a kedvencem...
olyan jó, hogy megörökíted, jó lesz majd olvasgatni...
milyen volt az osztálytali? mert gondolom csak találtál valami göncöt és elmentél :))))