2009. december 22., kedd

9

Egyszerűen nagylány. Csupa mosoly, csupa szeretet. Nyugodt, türelmes és... lusta. :-) Minek is strapálná magát holmi mászással, mikor alattvalói pillanatok alatt kitalálják és teljesítik kívánságát. Kicsit el is vagyok bizonytalanodva, hiszen Nimród ilyenkor már önállóan ment. Noah is csúszott, mászott, felült, felállt. Kisduda meg nem strapálja magát. Helyváltoztatása kimerül annyiban, hogy popón (nagy ritkán hason) odacsúszik az áhított dologhoz. Motivációt csak a számára elérhetetlen dolgok jelentik pl. ceruzák, papírok, papucsok, féltve őrzött Legoépítmények.
A mozgáson kívül sok azonban nagyon "ott van". Tudja, hol az ablakban a mikulás, a falon a zsiráf, elefánt és hogy hol keresse a lámpát. Ma azt is mondta: "amp"- nem tudom mennyire volt tudatos.
Fiúkat imádja, reggelenként kurjongat nekik a szobájából, hogy hahó, itt vagyok én is- ez kb. így hangzik: "hé" , azonban türelmesen várakozik, amíg végre eljutunk hozzá is és kivesszük az ágyikóból.
Napi 2-3 alkalommal eszik "bótit", a többi szopi. Az ivás csőrös pohárból megyeget, de csak vizet fogad el. Napközben a szopik, már nem olyan intenzívek, mert mindig van valami érdekesebb. Éjjel aztán pótol (legalább kétszer)-még bírom.
Imádom nézni, ahogy a fiúk szobájában molyol, ahogy rámnéz a gyönyörű kék szemeivel szopi közben, a nőcis kis ruháit, a hangját, az illatát.
Istenem, köszönöm, hogy adtál egy kislányt!
Boldog hófordulót Lencsike!

11 megjegyzés:

nuca írta...

Isten éltese Lencsit!!! Micsoda gyönyörű kék gomb szemecskék!:) Lassan reptetjük a meglepit, köszi a címet!

éva írta...

Boldog hófordulót Leilaninak, aki olyan széééép és olyan nagy lány a csatolt képen (is)...

Kati írta...

Eszter! Nagyon boldog karácsonyt kívánok Neked és drága családodnak! Szeretettel ölellek Benneteket, Kati

? írta...

Sziasztok,
:), tényleg igazi nagycsaj már :)..
és az is igaz, hogy egy csoda két fiú után..én is nap, mint nap elmondom, hogy milyen hálás vagyok Rékuciért...annyira más, de persze azért a pasijaimat sem adnám oda senkinek, semmiért :))))
így lett kerek nekünk is a család, meg ahogy látom, nektek is...
aztán jövőre, így görbüljünk meg, ha nem hozzuk össze a találkozót, ok????

rjmlp

ui: a mozgással nem tudom mennyire paráznék a helyedben, nálunk Lackó volt lusti, mert nagyon dagadt volt, őt végül én elvittem egy gyógytornászhoz...

Cilee írta...

Istenem, tüneményes kislány ez a Lencsi!
Nagyon boldog hófordulót!
És békés, boldog karácsonyt az egész családnak!

JuditAu írta...

Boldog hófordulót, gyönyörű kiscsajszitok van! :)

Évi írta...

Édes drágaság és GYÖNYÖRŰŰŰŰ.Nálunk dalma volt a lustibb, én már beparáztattam magam és elvittem orvoshoz.Persze semmi baja nem volt..csak a kényelem.Ahogy te nyugodtnak érzed magad, úgy tégy.Én ezután nyugodtam csak meg.
Boldogat Neki !!!

Boldog, Békés Karácsonyt Nektek is!!

Pusz, Csajócák

Névtelen írta...

Nagyon boldog, áldott karácsonyi ünnepeket kívánunk Nektek!
Ibolya, Gergő, Szabolcs, Zsolt

ßóbita írta...

Boldog karácsonyt!

Loihi írta...

Köszönjük. :-)

Bóbita!
Neked is boldog ünnepeket! :-)

vorosbegy írta...

csatlakozunk a lustalányok klubjához :))))
a védőnőm azt mondta, hogy ha még egy hónap múlva sem próbálkozik mászni, lássa egy gyógytornász, de még 9 hónapos koráig belefér...csak igen, a többiek ilyenkor már felkapaszkodtak állásba...
no para, majd összeeresztjük egyszer őket, hátha kézenfogva nekiindulnak ))))