2010. szeptember 8., szerda

Utálom

amikor ilyen vagyok. Meggyőződésem, hogy az idő az oka. Basszus volt nyár egyáltalán az idén? Júniusban még fűtenem kellett és augusztus 31-én már be kellett kapcsolnom a fűtést, mert aLencsiszobában eszméletlen hideg volt.
Nincs kedvem semmihez, gépiesen teszem a dolgom és közben vacogok.
Gondoltam feltöltöm végre az elmúlt időszak fényképeit, de rá kellett döbbenjek, nem csináltam képeket sem az elmúlt időszakban. A mobilommal lőttem párat és ennyi. Kicsit helyre kellene billentsem magam, mert ahogy mondtam: utálom, ha ilyen vagyok.
Pedig időközben volt egy házassági évfordulónk, amit nem tudtunk megünnepelni normálisan, mert idejét nem tudom mikor tudtunk utoljára kettesben, nyugalomban eltölteni akár 1 órát is.
Szóval évforduló elnapolva. Na ez megint negatív élmény lett. Próbálom sorra venni a pozitívakat:
1. augusztus 20- felemás. A tüzijáték gyönyörű volt, a két kicsinek viszont nem jött be. Noah jövőre inkább kihagyná, kisLencs pedig fülét befogva visított.
2. augusztus 22- na ez határozottan pozitív, bár ha a kákán is csomót kívánnék keresni ebben is meg tudnám találni a negatívumot, mégpedig, hogy Tomi nevezetű csapattárs véletlenül kidobta a félretett halászlevemet. Fel is emlegetem neki, akárhányszor találkozunk hihi.
Tehát ezen a bizonyos 22-én Halászléfőző verseny volt kicsiny falunkban, melyre férjeink-azt hivén hogy tudnak főzni és nagyot nem tévedtek vala- csapatot alakítottak. Szerintem eszméletlenül jót főztek-nem is értem hogy-, ám a zord zsűri nem tudta értékelni az úszkáló zöldségeket a mennyei hallében, így díjat nem, de a közönségtől elismerést azt kaptak. Erről lőttem pár képet is.

Az ezt követő heteink a befőzésről szóltak. Eszméletlenül sok szilva termett az idén. Nem győztük feldolgozni, elajándékozni. Már a fülünkön is szilvásgombóc jön ki. Klassz, hogy a gombócot gyerekek is szeretik: a szilvát szigorúan kipiszkálva belőle. :-)

Hétvégénk eseménydús volt. Szombaton Pisti nevű oviscimbinél kapták szét a gyerekek a lakást, vasárnap pedig a már iskolás Bazsi szülinapján tomboltunk a parkban. Egy gondos apuka itt fényképezett, így tudok frisseket mutatni a gyerekekről is:

1.
Nimród. Kiskamasz. Akaratos, sértődékeny, rendetlen, ugyanakkor nagyon ügyes, igazi közösségi ember. Kedvence a lego.

2.
Noah. Nyafogós, sértődős, verekedős, féktelen, ugyanakkor segítőkész, rendes, anyához bújós. Rajzolni, alkotni szeret.

3.
Leilani. Izig-vérig nő. Egy nézésével az ujja köré csavarja a férfiakat. Sikít ha valami nem tetszik neki. Szeret énekelni, táncolni, kisautózni, na és persze enni (hami-jami)
Őket nézve máris jobb a kedvem. :-)

2 megjegyzés:

Gergő baba írta...

Sziasztok! De jó újra hallani Rólatok! :-)))) Gyönyörűek a gyerkőcök!
Bizony, hamar beköszöntött a hideg, de bízzunk benne, hogy jön még az indián nyár!
A szilvásgombóc nálunk is favorit, sőt csodával határos módon szilvával is! :-DDDD
puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

? írta...

Sziasztok,

nyár volt. Tudjátok azok a harminc valahány fokok :). Hm, azért tényleg "vicces", hogy mi is aug. 31-én befűtöttünk már :(.

Ha tudtuk volna, hogy szilvásgombóc van nálatok...Apa egész nyáron ezzel piszkált, hogy mikor csinálok végre neki :)...

örülünk, hogy hallottunk felőletek, mert már aggódtunk kicsikét.

Montenegró: ha csak tengerparton akartok nyaralni, akkor ajánlom. Végül kiderült, hoyg apartmant kaptunk a szállodában. Két szoba volt, így ti is elférnétek :). A kaja jó volt és volt bőven. Ennyi sütit régen ettem :)...

Rjmlp