2005. július 29., péntek

July 2005

Július 27.Reggel nagyon örültem, mert azt hittem bölcsibe megyünk, de csalódnom kellett. Valami úszómedencéhez autóztunk ahol éppen gyerekeket "kínoztak". Ők a vízben hüppögtek, én a parton kurjongattam nagyokat. Ha jól hallottam jövő héttől én is ide fogok járni, hogy vízbiztonságot szerezzek vagy mi. Majd meglátjuk! Egyre merészebben próbálok megállni a saját lábamon, aminek sajnos meglett a következménye. Nagyon nagyot estem. Még a szám is vérzett. Szegény szüleim nagyon megijedtek, bevallom én is. A mai napomban a legjobb dolog a labda volt, amit tegnap este kaptam. Nagyon tetszik.
Összesen: 3 hozzászólás

48. 8 hónapos vagyok
2005.07.26. 03:03 (Módosítva: 2005.07.26. 03:05)
Július 24.Ma vagyok 8 hónapos. Ennek örömére egy bal felső szemfoggal lettem gazdagabb. Annyi mindent tudok már! Például: ülni, nagyon gyorsan mászni és közben tárgyakat magammal vinni, felállni, kapaszkodva menni, pohárból inni, puszit adni...csak hogy a fontosabbakat említsem.Nagyon sok mindent megértek, bár a "nem"-et szeretem elengedni a fülem mellett.Gyengéim a kábelek, drótok, konnektorok.És már van 5 fogam
Összesen: 2 hozzászólás

47. Vendégség
2005.07.25. 04:24 (Módosítva: 2005.07.25. 04:31)
Július 23.Ma nagyon siettünk haza a "bölcsiből", mert délutánra vendégeket vártunk. Imre papa barátai látogattak meg minket. Ők is itt élnek Floridában, tőlünk 3 óra autóútnyi távolságban.Először kicsit ijedt voltam, de aztán hamar föloldódtam. Pláne amikor Miska bácsi mellém feküdt a földre. Rögtön rámásztam Ajándékot is hoztak, aminek anyuék nagyon örültek. Igazi magyar "gyulai" kolbászt. (Magyar, mert magyarok gyártják, de csak az íze gyulai, mert valójában Chicagoban készül. megj: anya) Végre egy kis hazai íz!!! Megtudtuk, hogy rendelni is lehet, így nem kell tovább nélkülöznünk A nagy vendégségbe nagyon elfáradtam, ezért hamar lefeküdtem és jó nagyot aludtam.Irma néni, Miska bácsi, anya és én
Összesen: 2 hozzászólás

46. Egyensúlyozom
2005.07.23. 03:16
Mostanában azzal ejtem ámulatba szüleimet, hogy nem kapaszkodom és úgy próbálok megállni. Néhány másodpercig egész jól bírom. És.........így iszom pohárból
Összesen: 2 hozzászólás

45. Fényképfal
2005.07.22. 03:26
Július 21.Anya ma nagyon érdekes dolgot csinált. Az étkező falát telerakta fényképekkel. El is mesélte mindegyiket. Az összes rokonom, kereszttestvérkéim és szüleik mosolyognak ránk a falról. Nagyon tetszik! Történt egy kis malőr is. Valahogy kikakiltam a pelenkából és anya nem vette időben észre. Még szerencse, hogy mosható a fal Talán a szilva lehetett az oka, amit tegnap apával ettünk.Ma anya nagyon megdícsért, mert nem mászkáltam tiltott területekre, hanem amikor szólt szépen leültem. így:csüccs
Összesen: 4 hozzászólás

44. Hivatalosan is...
2005.07.20. 02:06
Július 19....4 fogúnak vagyok nyilvánítva (A Hivatal=apa és anya)Ma a "bölcsiben" nagyon bátor voltam. Megpróbáltam nagyobb gyerekeket lebírkózni.Persze anya nem hagyta. Kukuccs
Összesen: 2 hozzászólás

43. Zenélő maci
2005.07.19. 02:47 (Módosítva: 2005.07.19. 02:48)
Azt még nem is meséltem kedves naplóm, hogy már hetek óta fel tudom húzni a zenélő macimat. Amikor a szüleim először meghallották a szobámból kiszűrődő zenét nem tudták mire vélni a dolgot. Nagyon jó szórakozás!
Összesen: 3 hozzászólás

42. Mégis a jobb az első?
2005.07.18. 16:35 (Módosítva: 2005.07.18. 16:37)
Július 18.A bal fogacskámnak továbbra is hűlt helye Viszont a jobb felső véglegesen és határozottan kint van!!!Most megyek....sok a dolgom
Összesen: 5 hozzászólás

41. Kint van vagy mégsem?
2005.07.17. 20:49 (Módosítva: 2005.07.17. 20:50)
Július 17.Ma reggelre a bal felső csücsök kibújt. Aztán délutánra eltűnt. Hogy lehet ez? Apa jött rá a dolog nyitjára. Annyira feldagadt az ínyem, hogy elbújt benne a fogacskám. Itt reggel még fog volt!
Összesen: 2 hozzászólás

40. Alagút
2005.07.17. 02:19 (Módosítva: 2005.07.17. 02:19)
Július 16.Bár még mindig nem jöttek ki a fogaim, lényegesen jobb éjszakám volt. Ezért úgy döntöttek a szüleim, hogy ma mehetek isibe, vagy ahogy ők mondják bölcsibe.Találtam egy új játékot. Egy puha, hosszú zöld alagutat. Anya teljesen elképedt amikor többször is átmásztam rajta. Hallottam, hogy azt mondja apának, hogy ő ugyan nem merné. Naná, a lányok félősek!
Összesen: 1 hozzászólás

39. Még 2 fog
2005.07.16. 02:48 (Módosítva: 2005.07.16. 03:06)
Július 15.Szörnyű éjszakánk volt. Óránként felsírtam. Felül egyszerre jön 2 fogam. Anya végül Panadolt adott, így sikerült aludnunk pár órácskát. Napközben is elég nyűgös voltam. Csak bújnának már ki és ne kínoznának tovább! Napközben kaptam egy kis homeopátiás kamillát, így sikerült egy kicsit pihennem.
Összesen: 3 hozzászólás

38. Oltás
2005.07.15. 03:01 (Módosítva: 2005.07.15. 03:03)
Július 14.Ma voltunk gyerekorvosnál kötelező viziten. A doktor bácsit nem is láttuk, csak nővérkéket és valami főfővédőnénit. A méreteim: 26 1/2'' és 17# 8oz Na ok. elárulom: 67,5cm és 7,93 kg Megdícsértek, hogy még szopizok. Azon csodálkoztak, hogy nem eszem még gabonafélét, de apa elmondta, hogy a családban van ételallergia, ezért nem kapok még. Na erre nem volt ellenvetés, sőt nagyon helyeseltek. Tudják ám a szüleim mi a jó nekem! Aztán apa megmutatta a kiskönyvemben milyen oltásokat kaptam. Hiányzott a hepatitis b, ami itt kötelező. Ez lett a vesztem...Hamarosan előkerült egy másik néni, aki szurit bökött a lábamba. Nem esett jól. Kicsit sírtam is. Szerencsére gyorsan felöltöztünk és hazajöttünk. Itthon jó nagyot aludtam és utána egész nap jó kedvem volt.Nézd, ide kaptam a szurit!Már nem is fáj
Összesen: 3 hozzászólás

37. Motorozás
2005.07.14. 18:27
Igy motorozunk apával:
Összesen: 2 hozzászólás

36. A zenefoglalkozás
2005.07.13. 03:09
Összesen: 2 hozzászólás

35. Első nap az "iskolában"
2005.07.13. 03:08 (Módosítva: 2005.07.13. 03:11)
Július 12.Ma volt az első igazi sulis napom. Apa elvitt bennünket autóval az iskoláig. Mire odaértünk én elaludtam, de hamar felébredtem. Olyan érdekes ott minden! Először odabújtam anyához, onnan leskelődtem. Az első foglalkozáson még a nagyobb gyerekek is velünk voltak. Egy bácsi gitározott, mindenki énekelt. Az 5ös számot, a G betűt és a kék színt tanulták. Én közben anya ölében tízóraiztam. Utána következett a babafoglalkozás. Ebben a teremben sok babajáték volt. Kezdetben csak néztem, hogy mit csinálnak a többiek, aztán úgy felbátorodtam, hogy szinte el is feledkeztem anyáról. Itt egy kislány (Alison) úgy megszeretgetett, hogy közben a kis kezével majdnem kinyomta a szememet. Persze anya résen volt és szépen leválasztotta rólam. Ha már itt tartunk Heather meg orron vágott egy építőkockával. Mit mondjak, nem esett túl jól. Hát igen, korán szocializálódom.Utána zenefoglalkozás volt. Itt ki lehetett próbálni a hangszereket. Aztán megint énekeltünk egy kicsit és véget is ért a délelőtt.Anyával még megnéztük a játszóteret, és már jött is értünk apa.A sok tanulás után jól esett a pihenés. Már a kocsiban elaludtam. Utána anya lefektetett és még másfél órát ráhúztam, anya nem kis örömére
Összesen: 2 hozzászólás

34. a kádban
2005.07.12. 03:14
Július 10.Ma először fürödtem nagykádban. A kicsit ugyanis kinőttem. Csak azt nem tudják még a szüleim, hogyan vegyenek rá, hogy ülve maradjak. Van valami ötletetek?
Összesen: 2 hozzászólás

33. Dennis 2.
2005.07.11. 16:51
A hurrikán mégis járt nálunk. Persze végigaludtam.Nem volt nagyon komoly, csak a széle ért minket.Apa másnap elmesélte, hogy nagy szél volt, eső és többször elment az áram.
Összesen: 3 hozzászólás

32. Iskolás lettem
2005.07.11. 16:47
Július 9.Ma a szüleim iskolába irattak. Nyugi, semmi komoly. Tulajdonképpen egy játszóház, ahol heti 4szer foglalkozások is vannak. Anya és apa úgy gondolják, hogy fontos közösségbe is járnom, mert már kezdek nagyon anyás lenni. Nincs ellenemre. Bár az elején kicsit meg voltam szeppenve, de aztán hamar belejöttem. A nagy építőkockák határozottan tetszenek.Kedden megyünk legközelebb. Majd szólok anyának, hogy a fényképezőgépet is pakolja be.
Összesen: 1 hozzászólás

31. Dennis a hurrikán
2005.07.10. 03:02
Július 8.Apa ma mondta, hogy jön a hurrikán. Szerencsére nem kell félni, mert az előrejelzések szerint elkerül minket. Fogalmam sincs, hogy mi a hurrikán, de ha félni kell tőle, akkor jobb is ha távol tartja magát tőlünk.
Összesen: 1 hozzászólás

30. Igy örülök apának
2005.07.10. 02:57
Mi is mindenkinek sok puszit küldünk.Virág és Koppány kérésére:így örültem ma apának
Összesen: 3 hozzászólás

29. Pretty good car
2005.07.08. 17:08
Júlus 5.Tanya és Zsuzsi, továbbá minden kedves olvasóm megnyugtatására gyorsan leírom mi történt a szerelőnél:Az előző tulajdonos elmulasztotta időnként átnézetni az autót és úgy is sokat használta, ahogy azt már nem lett volna szabad...ezért sok sok mindent ki kellett benne cserélni. Majdnem annyit kellett rákölteni, mint amennyibe az autó került. Na azért a végösszeg még így is türéshatáron belül van, és a fő alkatrészekre így 1 év garanciát is kaptunk, de azért ezt jó lett volna megúszni. Apa megkérdezte a szerelőt, hogy el merjen-e hosszabb útra indulni, mire a válasz(+ csodálkozó tekintet): Pretty good car!Kicsit megnyugodtunk....

Nincsenek megjegyzések: