2005. július 3., vasárnap

A nagy kaland

2005.május 16-án ebéd után indultunk Ferihegyre. Itt elég sokat kellett várnunk, mert késett a gépünk. Először Londonig repültünk. A stewardesseket egytől egyig levettem a lábukról. Londonból másnap indultunk tovább Tampába. Ezt az utat már nehezebben viseltem. 9 és fél órát szinte egyhelyben az én mozgásigényem mellett! Azért próbáltam kimélni a szüleimet amennyire lehet.Tampába kora délután érkeztünk, de már esteledett mire a szállásunkra értünk. A bevándorlásiakon átvergődni nem könnyű feladat!Másnap béreltünk egy jó nagy autót és irány Gainesville! A következő 18 hónapban itt fogunk élni.1 hétig motelban laktunk, addig szüleim minden hivatalos ügyet elintéztek, lakást béreltek. Ez a motel azért emlékezetes számomra, mert itt ültem és álltam fel először.

Nincsenek megjegyzések: