2008. április 28., hétfő

Máskor is menjünk Budapestre!


Apának ma fel kellett menni Budapestre valami tudományos nevű újság szerkesztőségébe, mert irkált oda valamit, oszt le kellett csekkolnia jó munkát végeztek-e a srácok. Az egész procedúra mindössze fél órát vett igénybe, ezért apa kitalálta, hogy menjünk mindannyian, mi addig Dóriéknál (kereszttesóim anyuja) elütjük az időt: játszunk, anyáink pletyóznak, addig ő lezavarja a melót.
Már az utazás is tele volt érdekességel: elmentünk a kórház mellett, ahol születtem, láttam anya régi munkahelyét (majdnem apáét is), a házat, ahol kisbaba voltam. Főattrakcióként betértünk egy autómosóba is, fúúúúúúú apám, de élveztem! Noah mondjuk telerakta a gatyáját a szó szoros értelmében, de szerencsére a mosó 5 percre volt Dóriék házától, így nem volt akkora gáz a dolog.
Jót ebédeltünk- én csak nyers répát, de azt rengeteget! :o , míg a lányok pihentek délután, mi Öcsivel rosszalkodtunk a nekünk kijelölt szobában. :s Utána séta a Duna parton, fincsi fagyi a Czinielnél és még mindig nem tűntünk fáradtnak! Összekészültünk, majd hazafelé vettük az irányt. Dóri jóslata, miszerint már az utca végén húzni fogjuk a lóbőrt, nem vált be. Én a Margit körútig, Noah Érdig bírta.


Nincsenek megjegyzések: