2008. november 8., szombat

7 titkok




Több helyről érkezett a felkérés, hogy osszak meg 7 dolgot magamról.
Ime:


1. Pontos vagyok.


2. Kiakaszt ha mások feleslegesen rabolják az időmet, aminek úgyis híjján vagyok. (15 percnél többet senkire nem várok, de akkor már nagyon ideges tudok lenni- lásd 1.pont)


3. Nem szeretem a hideget. (Kivéve a jégkrémet. :-) )


4. Középiskolás korom óta, egy terheléses cukorvizsgálat folyományaként nem bírom meginni az édesített dolgokat (tea,kávé), bajban is lesznek velem pár hét múlva.


5. Nagyon szeretem a kelt tésztát (nagyikám szalagosfánkja-nyami)


6. Egyenlőre csak automata váltós kocsit tudok vezetni-olyanunk meg nincs.


7. Discalculiám van (fejben nagyon nehezen számolok), viszont jól választottam párt (férjem mat-fiz szakon végzett). :-)))

Továbbadva a labda mindazoknak azik még nem játszottak és szeretnének.

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Van már minden mobilban számológép ;) A diszgráfia rosszabb jóval :-S
Puszi és köszönjük a titkaidat :)

Névtelen írta...

Ez jó:) A hetesben (is) egyezünk, igaz nálam nem állapítottak meg diszkalkuliát, csak azt, hogy szimplán hülye vagyok a matekhoz:) Háát én is jól választottam:)