2008. november 21., péntek

Kisfarkas



Emlékszem, hogy tipródtam annak idején Nimród szobájának dekorálásával. Ott volt a hatalmas szoba, végtelen fehér falak, 1 kiságy, kézügyesség 0 és nem találtam semmi „boltit”, egy enyhén rózsaszínes Micimackó posztertől eltekintve, amivel feldobhattam volna.
Emlékszem, hogy örültem, amikor Gainesville-ben egy Art Show-n rátaláltam Mike Segal képeire. (Még a blogban is beszámoltam róla akkor) Igaz csak az ici-pici méretűekre volt pénzünk, de mai napig megvannak és ma már Noah is előszeretettel nézegeti rajta a sirályokat, hajókat, kutyust, cicust és pillangót.
Akkor nagyon sajnáltam, hogy nem telik nagyobbra, többre.
És akkor itt, nem messze az otthonunktól rátaláltam a magyar „Mike Segalra” ( http://www.kisfarkas.hu/ ) , annyi különbséggel, hogy szebb, részletgazdagabb, Magyarországra jellemzőbb és megfizethetőek a képei. Tudom, hogy tetszeni fog a srácoknak ha „fantáziát” kapnak tőlünk ajándékba. Már csak az a kérdés, hogy a juhász, az erdő, a tanya vagy a tenger legyen…

6 megjegyzés:

nuca írta...

Jaj nekem is nagyon megtetszett a Kisfarkas!:) Juhász, tanya, öreg süni...:) Hogy van a Kismama meg Babika?
Puszi a Srácoknak!

Ildikó írta...

Nekem a tópart is nagyon tetszik... Éppen építkezésben vagyunk, gyerekek szobája kifestve dekorációra vár, szóval ezer köszönet... :)
Puszi!
Ildikó, Kincső és Istvánka
u.i.: Nincs még neve Babikának? (Na jó, igazából a neme érdekel ;) )

Bogár és Gerti írta...

Én sosem gondolkodtam nagyon sok díszítésen... nem akarok tipikus gyerekszobát... lecserélnivaló színes, figurás tapétával, szekrényekkel miegyébbel...
De cuki :)
Puszi
Ui.: Asszem arra gondoltam :-P

Névtelen írta...

Sziasztok, mindig olvasunk titeket, csak hát az idő...
Nagyon tetszett nekünk is a kisfarkas, a spenótot inkább kihagyjuk :o, mert Anya nem kedveli :@.
A felhívást is elovastuk...és egyszer talán a tények is olvashatok lesznek Anyáról ;-).

Addig is puszi Mindenkinek!
Marci, Palkó, Judit

Mónika írta...

Nagyszerű ötlet de nem tudtunk választani!Mindegyik!:))) Mindenben ilyen vagyok!:-) puszi:M.

Névtelen írta...

Szupi! Kíváncsi leszek a végső döntésre. Addig is sok p: MI