2008. november 13., csütörtök

Babika-lak

Végre elkészült az első foto az immáron 23 hetes Babika-lakról. (Remélem az új elemtöltőnknek köszönhetően több saját képpel jöhetek majd.)
Hétfőn voltunk orvosnál, minden rendben- a doktornő úgy fogalmazott: „mint a nagykönyvben”. Ultrahangra talán eljutunk még ebben a hónapban és remélem megtudjuk végre tutit-nem akarom, hogy identitászavaros legyen a gyerek, ugyanis én folyamatosan kislányként gondolok rá. :-) Mozgása, mint a fiúké- egy percre meg nem áll –lehet mégis kissrác?- és múlt hét óta kívülről is lehet látni a hadműveleteit.


A fejem látványától, most megkímélnélek Benneteket. :-) (Kicsit kialvatlan a bucim)

6 megjegyzés:

Ildikó írta...

Nagyon csinos pocak :) Én is kíváncsi vagyok, hogy ki van odabent!
Puszi
Ildikó, Kincső és Istvánka

Névtelen írta...

De szép pocak!!! Én is kislányként gondolok Babikára:)úgyhogy kíváncsian várom az uh-ot, és a többi pocakfotót!:)

Mónika írta...

Szia Eszter!

Kívülről lányos pocak!:);-)
A farsangtól én is tartok!:-O Sok puszi: Mónika

Névtelen írta...

Lány, v.fiú?-én azért imádkozom ,hogy egészséges legyen a mamájával együtt! Hatodikként a fiucskát sem küldjük vissza!.igaz?P:MI

Bogár és Gerti írta...

:) Ne adj a mozgásra. Nézd meg Bogarat. Odabent is ilyen volt ;)
A poci igazán szép!!! Kellemes méret, lehet vele mindent művelni :) nem akadályoz semmiben :) (kb. 12 hetesen volt ekkora a miénk :( kemény volt :-P a végére )
Puszi

Gabi írta...

:)Csini poci!:)Szkokán fiúk