2009. január 16., péntek

Mi volt ma nálatok az ebéd?

Rendszerint ezzel a kérdéssel nyit Nimród, alighogy beesik az ajtón. Ha ínyére való, simán megebédel vagy meguzsonnázik még egyszer. Úgy tűnik ma tetszett neki a válasz. Ebéd után jött haza, majd itthon elfogyasztotta az oviban uzsonnára csomagolt brióst és ezek után leküldött 2 gofrit a torkán. Én meg csak lesek, hogy fér bele egy alig 1 méteres gyerekbe ennyi kaja!
Azért Öcsit sem kell félteni, többet evett mint én.

Bár hagyományos palacsintában még mindig nem vagyok nyerő, a gofrim vagy ahogy Nonci hívja „amejika pancsinta” elronthatatlan.

Ime a recept, bár családom fogyasztását látva, legközelebb dupla adagot keverek ki:
40 dkg liszt
1 cs. sütőpor
3 tojás
12 dkg margarin
1 cs vaníliás cukor
12 dkg cukor
csipet só
fél liter tej
esetleg reszelt citromhéj

Elkészítés:
A tojások fehérjét felverjük. A sárgáját a többi hozzávalóval csomómentesre keverjük. Beleforgatjuk a felvert fehérjét. Azonnal süthetjük.


Fogyasztása a mellékelt kép tanusága szerint is erősen megdobja a szervezet dopamin szintjét:

4 megjegyzés:

sedith írta...

Szia, Eszter, ma már kaptam tőled egy levelet, amivel tudtam regisztrálni Évihez. NAgyon köszönöm. Úgyhogy, most már törölhetsz. Még egyszer elnézést, hyog a te blogodban üzentem, de nem volt más ötletem. Jó, hyog sikeres volt az akció!
És most elolvasom, mit írtál! :P
Puszi: Edith

Bogár és Gerti írta...

Itt gofri, a tv-ben palacsinta... na ezér nyálam csurog, pedig zavarhatna az a plusz 3-4 kilóm :-S :-P ... csak le küzdöm valahogy és a holnapi munka eltörlésnek hála, lehet palacsintot sütök... ha nem fogyok le picit a ti bűnötök is lesz :-P annyira guszta, látom a pofijáról ;)
Puszi

JuditAu írta...

Jaj de jó ez a kép! És ezt ugye lehet sütni sima palacsintasütőben is? Nekem is fogyni kéne, de az ilyen recepteket egyszerűen MUSZÁJ kipróbálni! :)

Loihi írta...

Judit! Fogalmam sincs. :-) Bár miért ne lehetne, csak gondoom meg kelll fordítani. :-)