2009. január 29., csütörtök

Lencsi a renitens

Ő aztán nem áll be a sorba, hiába dícsérgettem meg a 30. heti UH után, milyen ügyes, hogy szépen fejvégűen elhelyezkedett; őnagysága úgy döntött ez a pozitúra nem neki való és azóta is többnyire ücsörög a pocakomban. Izeg-mozog, forgolódik-hihetetlen figurákra képes. Szerintem legalább napjában egyszer körbefordul. Parázok is miatta, be ne csavarodjon a végén. Tudom, hogy még befordulhat, bár már egyre kisebb a helye (34. hét és még mindig ül. ). Úgy döntöttem rábízom a dolgot, ha így kell lennie, annak biztosan van valami oka.
Édes Kispocok, a fiúk hangját megismeri és reagál is rá. Ha simogatják, rendszerint beleboxol a tenyerükbe, nagyon megható.
Jó fej kiscsaj (remélem még mindig lány-azóta nem mutogatta magát :-) ), hagy aludni éjszakánként, ami a bátyjairól nem mondható el.

Igy a végéhez közeledve, egyre többször fog el a szomorúság, hogy valószínű ez az utolsó várandósságom és mennyire fog hiányozni ez a csodálatos érzés. Ahhoz képest, hogy milyen vén vagyok, meglepően jól viselem ezt az állapotot. Tudom, hogy a légszomj, bálnásodás, itt keményedik, ott szurkál érzés normális, így nem is foglalkozom vele. Mióta szedem az extra vasat, sokkal fittebbnek érzem magam. Minap még arra is vetemedtem, hogy fektetés után, ledöcögve a nappliba, bekapcsoltam a TV-t. (Az ott látottak során beindult agymenésemről majd egy következő postban talán be is számolok. )
Napjaimat egyedül a hátfájásom keseríti meg, de az nagyon. Főleg hogy annyi mindent kellene még csinálnom, de ha fáj, nem megy; akkor bizony le kell feküdni. Igy fordulhatott elő, hogy a babaszoba még romokban, kórházi csomag sehol. Annyira jutottunk, hogy a kiságyat és a babaruhákat Robi lehozta a padlásról. Jövő héten itt lesznek a szüleim vigyázni ránk, amíg apjuk külföldön konferenciál, így anyuban bízom, hogy segítségével jutok majd valamire. Kicsit nyomaszt, hogy már csupán 6 hetem van, lehet, hogy még annyi sem. Hogy a fenébe telt el ilyen gyorsan az idő!?

Végezetül egy friss pocakkép a 33+5 napos Pocakról (Nimróddal ennél kisebbel mentünk szülni) és Öcsiről.

12 megjegyzés:

Mónika írta...

Már nagyon vártam egy ilyen képet!:) A lányos pocakok nagyok!:) Ledöbbentem, hogy csak 6 hét van hátra!:-O :) Az én hátam detto, a babaszoba detto és dolgozom,ergo mosva sincs és stb. stb. stb.....Az vígasztaljon, hogy még terhes sem vagyok mégis így állunk! :)) További jó pihit és ne izgasd magad semmin! Kitartás a kemény, de annál szebb maradék várandós hetekre! Sok puszi: M.

Évi írta...

hehe nekem mindkét csaj sokat forgolódott odabent.Aztán hagytak parázni a 35.-ik hétig, hogy ülve maradnak.De nem.Csak beszaltózták magukat:-)))
De ha úgy marad Lencsi az sem baj.Kijönni ki fog az tuti:-))

nuca írta...

De jó kismamis bejegyzés:) Tényleg gyorsan szalad az idő... Gyönyörű a poci, Öcsi meg édes nagyon!

Bogár és Gerti írta...

Nem feltétlen a lányos a nagy ;) de ez tutira szép :) Bizony még érzem elevenen a hátfájást, hallom a recsegő csípőcsont hangját... de emlékeimben ugyan ilyen elevenen él, hogy mocorog, hullámzik, s mit nem pucsítottam, hogy megforduljon... (térdelésben fej le, fenék fel... ez állítólag hatásos... nekem megfordult, hogy ezért e... ) viszont 3 héttel szülés előtt oda-vissza forgott a nagy rohangálástól :-P ... nem tekerte be magát, remélem Lencsi sem :)
Puszi

JuditAu írta...

Szép poci! A csajok szégyenlősek, biztos azért nem mutogatja, mije van! :) Drukkolok, hogy azért meggondolja magát, és mégis csak fejecskével előre akarjon kijönni!

éva írta...

Irigyellek a pocakodért. Nagyon. :)
Vigyázz magatokra, Lencsilánynak pedig drukkolok, hogy megtalálja a tökéletes, biztonságos pozíciót a pocakban...
éva

Gabi írta...

:)Azért szorítunk,hogy megforduljon a kiscsaj!:)
Szkokán fiúk

Ákombákom és Réka írta...

Én is vártam már egy ilyen bejegyzést:)

Hihetetlen tényleg hogy megy az idő:o Pihenjél csak, a többi majd meglesz.
Reméljük a kisasszony addig megfordul.
Ákomék

Névtelen írta...

Micsoda véletlenek vannak...A mi gyerekeinket is Nimródnak és Noénak hivják,a lányunk pedig Rebeka.Csak szóltam...Bernadetta Magyarkanizsa

Loihi írta...

Bernadetta! Ez tényleg vicces! :-) Bár Lencsi nagy valószínűséggel nem Rebeka lesz, de annak idején benne volt a pakliban. :-)
Köszi, hogy benéztél.

Évi írta...

http://www.glitter-graphics.com/

Innen a háttér.ha jön Lencsi, akkor tényleg kell neki:-))))

Loihi írta...

Köszi Évi!:-)