2009. február 27., péntek

Februári vegyes

Február 1. napjától Agyiék főállású nagyszülők lettek. Mivel ez egy időpontba esett apa párizsi útjával, így rögtön ki is próbálhatták magukat ebben a szerepben. Szerencsére a gyerekek aznap a tél szebb oldalával is megismerkedhettek, így a délelőtt hóember építéssel és szánkózással telt.


Nekem is jó dolgom volt, sokat pihentem és végre elkészült a babaszoba is. (Azóta a kórházi pakkomat is összeraktam, így elmondhatom, készen állok.) Apa hazatértével nagyszabású szülinapi (Tupapa, Agyi, Apa) partit terveztünk, azonban az unokatesók betegsége miatt, kénytelenek voltunk szűk körben ünnepelni.



Nagyon jól telt a nagyszülős hét, azóta is minden nap téma, a „mikor jönnek Agyiék?” és a „mikor megyünk Agyiékoz és Hamamához?”. Most elég gyakran találkozunk, mivel Robi utazós napjain továbbra is ők vigyáznak ránk, illetve az orvosi vizsgálatok egy részét Ajkán végeztetem el, így mi is gyakrabban megyünk.

Közben beköszöntött a farsangi szezon és a nagy kreatív elképzeléseimből végül egy vásárolt Pókember jelmez lett. Lehet, hogy szégyen, de Pókemberről nem sokat tudunk, lényeg, hogy Henrik havernek is ilyen jelmeze van, így Nimród részéről teljes volt a boldogság. Az ovis farsangon én is csak a váltócipőjük alapján tudtam megkülönböztetni őket.



Ma Henrikék családi napközijében farsangoltunk. Nimród természetesen Pókember volt, Noah pedig megörökölte Nimród tavalyi kalózjelmezét. Döbbenet, de Noahra alig jó már, pedig Nimród 3 évesen viselte.
Volt arcfestés is-én is kaptam a képemre. :-)) Remélem estig nem kell rohanni szülni , mert csak fürdéskor tervezem lemosni, mivel sem időm, sem erőm pepecselni az orcámmal. Noah bajuszkát, sebhelyet és csontokat kapott a kezére, Nimród pedig Pókember hálót. Míg mi buliztunk, Apa nyugodtan tudott itthon dolgozni. Lencsi is folyamatosan bugizik ma, de Róla egy másik postban tervezek beszámolni.











7 megjegyzés:

nuca írta...

Hű, micsoda bulihegyek!:) A Srácok mint mindig, cukipofák, Anya arcfestése is csudaklassz! Várom a Lencsis beszámolót!:)

Bogár és Gerti írta...

Édes pofák ;)
Gratulálok, hogy készen álltok a finish-re :)
Csak most tudatosodott, hogy egyszerre (-3 nap) vagytok kiírva a sógórnőmmel, aki az ÉN kereszt fiamat készül világrahozni :) bármelyik pillanatban :) (doki szerint, nem vár már sokáig :))
Puszi

sedith írta...

Jó, hoyg jól vagytok! :) És készen!:) A srácok nagyon aranyosak! Várom én is a beszámolót! Remélem, még meglesz!;)
Puszi Edith

Ákombákom és Réka írta...

Nagyon komolyak jelmezek,de a te arcfestésed azt tuti.Pedig poén lett volna így menni a szülőszobára:)
K

JuditAu írta...

Hú ezek az arcfestések nagyon tutik! Én is elvigyorodtam, mikor elképzeltem, hogy kifestett arccal mész be a szülőszobára... :)

Évi írta...

Jajj de jó hogy hírt adtál...már aztat hittük, hogy tudod.De akkor Lencsi még lubickol:-)))
Háááát kreativitás ide vagy oda, igy egyszerübb:-))).A lényeg, hogy jól érezték magukat.
Agyiéknak meg muszáj készülni:-))))

Csók

Névtelen írta...

Örülünk, hogy jól buliztatok. Reméljük Lencsi is megfordul és minden rendben lesz. Izgalmas 13+-x nap következik. Nagyon szurkolunk!!!
Mi nálunk sajnos folytatódnak a komplikációs listák, de azért optimistán reméljük, hogy egyenesbe jövünk :)!
Kitartást a végéhez!
Marci, Palkó, Pötyi és Anyujuk