2009. február 28., szombat

Lencsi baba gyere ki!

Ahogy olvasgatom a velem „egyidős” kismamatársak fórumhozzászólásait, szinte mindenki abban reménykedik, hogy nem jut el a terminusig. Valljuk be a teher akármennyire is édes, legalább annyira súlyos az utolsó hónapban. A többieket olvasva szinte szégyellem, hogy nyavajgok hiszen durvább is lehetne. Mindenesetre nyugodtabb lennék, ha Lencsike épen és egészségesen kint lenne már és örülhetnénk egymásnak.
A másik dolog amire 2 nappal ezelőtt egy átforgolódott éjszaka közepén döbbentem rá, hogy bizony nekem szülnöm kell. Erre aztán jól be is pánikoltam. :D
Valószínű nem is sürgetném az időt annyira ha nem tudnám, hogy a doktornőm a jövő hét második felében szabin lesz, utána pedig a nehezen megszerzett anesztes orvosom tűnik el 1 teljes hétre. Ebből a szempontból vagy a szülünk jövő keddig, vagy a túlhordás lenne ideális. A túlhordás szót még kimondani is durva, pláne ha belegondolok, hogy Kispipi becsült súlya, 2 hete már 3200g volt (Nimród ennyivel született). Talán van egy kis esélyem az előbb szülésre, hiszen az előző 2 szüléssel ellentétben, a betonbiztos méhszáj helyett, most egy teljesen nyitott 3211-gyel büszkélkedhetem.
Azt sem igazán értem, hogy a kórházi protokollok között miért vannak ekkora eltérések, minthogy azt sem hogy lehet, hogy ugyanazt az egészségügyi biztosítást (tb) fizetve, miért vannak az egyes kórházak ellátásbeli színvonalai között ekkora különbségek?!
Választott kórházamban pl. a terminus napján amnioscopiát végeznek, melyet 2 naponta ismételnek és naponta járhatok NST-re is (ez kb. 2 óra utazás naponta). 1 hét túlhordás után, indítanak. Mennyivel nyugisabb volt a North Central Florida…
Viszont ebben a kórházban legalább az elvi lehetőség megvan arra, hogy szükség esetén megkapjam az EDA-t, míg egyetlen Veszprém megyei kórházat sem találtam, ahol ilyen lehetőség lenne. Felháborító…
Summa summárum próbálom győzködni Lencsikét, hogy jöjjön ki minél hamarabb, mire ő válaszul nagy vidáman törögeti a lengőbordáimat, és képzeletemben közben azt mondja: „Ugyan már anya, jó nekem itt.”



Lencsi lak mai állapota (betöltött 38. hét)-107 cm

11 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

De szuper, bármikor indulhat most már lencsi:):):)
Szurkolunk!
K

éva írta...

Hát igen.. az utolsó hetek izgalma, a drukk, a várakozás.. már megint irigyellek.... :)
Sok sok erőt kívánok az utolsó napokra (is).
Vigyázz magatokra!
üdv,
éva

JuditAu írta...

óóó az utolsó napok ólómlábakon haladnak... Kitartás, mindjárt kibújik a Kismanó! :)

nuca írta...

Jaj de szép a pocak!!! Sokat gondolok Rátok és izgatottan várom a híreket!:)
Sok puszi!!!

Mónika írta...

Hűha, látom van erősítés!;-)nagyon jó kép! Mi is izgulunk és szorítunk Értetek!Sok-sok puszi: M

Névtelen írta...

Hát igen. Én csak a Budapest, Kanizsa összehasonlítással küzdök, de az is elég....
Mi is küzdünk az EDA-val, bár most sajnos hogy veszélybe került a normális szülésem, így elégé letörtem...annyira ellene vagyok a császárnak, de alkalmazkodnom kell a viszonyokhoz (sajnos nekem a távolságokat nagyon figyelembe kell vennem, mert előreláthatólag megint túl gyors szülésre számít mindenki), de azért még reménykedem én is :)! (de ezt majd inkább priviben)
Szóval kitartást és szurkolunk!!! és ha lehet inkább előbb, mint később :)!!!!
Judit (Marci, Palkó, Pötyi)

Bogár és Gerti írta...

Megértjük ;)
Sógornőmet már egy hete nem akarták haza engedni, mert mindjárt szül... ahhoz képest... :-P
Bele gondolok, az utolsó pár hét volt a legcsodálatosabb :)
Hatalmas mozgások, rettenetesen intenzív, látványos lejtések :)
Az utolsó hetet megúsztuk, hála a doki tervezett nyaralásának ;)
A pocak nagyon szép, Kismamába illő :)
Puszi

Gabi írta...

Szupi lakosztálya van Lencsinek!:)
Kitartás,és mindent bele!:)
Szkokán fiúk

Évi írta...

KIVÁNOM, HOGY AKKOR JÖJJÖN AMIKOR MINDENKINEK JÓ.mÁRMINT MINDENKI LEGYEN A HELYÉN A KÓRHÁZBAN IS:-))
NEKEM MÁKOM VOLT MIND A KÉTSZER.a TÚLHORDÁST NAGYON NEHEZEN VISELTEM VOLNA.
HAJRÁ lENCSILÁNY!!!

Névtelen írta...

Valamiért azt gondoltam, hogy két szülés után már nincs pánik és ilyesmi... :) Naiv vagyok vagy csak azért hiszem ezt, mert még nem szültem? :D
Nagyon drukkolok nektek :)

P.S.: A két manó meg zabálnivaló :)

Ákombákom és Réka írta...

Nincs még Lencsi baba? Fura érzésem van:)
K