2009. augusztus 23., vasárnap

Zsófika

Zsófika 8 hónapos, pedig Lencsivel egykorúnak kellene lennie. Zsófika koraszülött. Az, hogy Zsófika és anyukája életben és jól van, az maga a csoda.
Mivel közel egyszerre jártunk a várandósságban, nekem sokáig meg sem merték mondani, hogy Zsófika alig fél kilóval már megszületett. Az ok? Fel nem ismert Hellp szindróma. Pedig annyira egyértelműek voltak a jelek (elvielhetetlen fájdalmas kisugárzás a hátban, fehérje a vizeletben, fejlődésben lemaradt baba, és a magas vérnyomás). De Zsuzsi bízott az orvosában.
Én magam nagyon orvospárti vagyok, hiszen testközelből láttam, hogy milyen egy orvos élete, de ebben az esetben a doktor úr hibázott. Unokatestvérem tüneteit elintézte azzal: "Tudja mi a maga baja? Az, hogy terhes." És ez a hozzáállás majdnem kettejük életébe került.
Zsuzsi jóval 200 feletti vérnyomással, eszméletét vesztve rohammentővel került kórházba, ahol a Gondviselésnek hála, olyan orvoscsapat kezébe került, akik megmentették az életüket.
Zsuzsi még hosszú napokat, Zsófi hosszú hónapokat töltött az intenzíven.
Már mindketten jól vannak és múlt vasárnap megkeresztelték Zsófikát.
Bár nem ünnepelhetik egyszerre a születésnapjukat, azért biztosan jó barátnők lesznek Lencsivel.
Leilani "kis" testi fölényben :-)

12 megjegyzés:

JuditAu írta...

Hát igen, sajnos az orvosok is hibázhatnak. Csak éppen ez emberek életébe kerülhet... :( (azt hiszem ilyen felelősséget soha nem tudnék felvállalni..)
Mindenesetre a lényeg az, hogy Zsófika él, és remélhetőleg gond nélkül cserepedik majd fel!

Virág írta...

A Jóisten velük volt, ez a lényeg! Reméljük, minden rendben lesz, és behozza a lemaradást!
Én is találkoztam ilyen orvossal, aztán elmentem egy másikhoz. Nem szégyenlem, hogy pánikolósabb vagyok az átlagnál. Ha csak egyszer is igazam van...

Bogár és Gerti írta...

Szomorú! De legalább megmenekültek! A kis lemaradást meg majd behozza ha nagylány lesz ;)
Puszi

? írta...

Sajnáljuk, ami velük történt, de reméljük Zsófikával minden rendben lesz!!!

Egyébként meg lett a bejegyzésed :)!

RJMPP

Ui: úgy tűnik a nyári, balcsis randi már nem nagyon fog összejönni :(..

nuca írta...

.... Szépek a lányok, sok boldogságot, jó egészséget mindkettőnek!!!

Ákombákom és Réka írta...

Egyév múlva nem fog látszani a különbség. Ezt a Hellp-szindrómát elég gyakran elnézik. Persze abszolút nem mentség.
Krisz

Évi írta...

Szomorú, hogy ennyire nem figyelnek, mikor egyértelmüek a jelek a Hellp szindrómánál.
Óriási szerencse, hgoy anyuka is jól van.

reméljük hamar behozza a súlybéli elmaradást ez a kicsilány.

lencsi olyan melette mint egy óriásbébi.
Cikicombos:-))))

Pusz, csajócák

Gabi írta...

Legyenek nagyon jó barátnők a csajok!:)
Zsófika biztosan utoléri majd Lencsit!:)
Szkokán fiúk

Évi írta...

Cukicombost akartam...

Bocs



Évi

Loihi írta...

Évi!
Úgy olvastam. :-) Fel sem tűnt. :-)

? írta...

Várunk Titeket a hamburgerre, meg egy kis játszásra :). Vagy mehetünk mi is és visszük a hambit magunkkal:)!

RJMPP

? írta...

ui: tényleg összehozhatnánk végre egy találkozót!

RJMPP