2009. október 17., szombat

7.

Megint őrült lemaradásban vagyok. Nem tudom lesz-e valaha elég időm leírni a bennem ragadt gondolatokat. Kimaradt az 5 hónapos és a féléves beszámoló is. Az 5hónaposon éppen diófát sirattunk (sajnos veszélyessé vált-brühühü), a félévesen meg bőszen mártogattuk a kislányt a tengerbe.
2 hónappal ezelőtt komolyan azt gondoltam, hogy beelőzi a fiúkat felülésben (mindkét fiunk felült és felállt 6 hónaposan), úgy emelgette magát föl hasizomból. Aztán ezen a szinten meg is akadt a tudomány. Bár felülni nem tud, ülni igen. Nagyon szereti, ha leültetjük, játékokat pakolunk köré, amivel elmolyolhat.

Forog ide-oda, tárgyakat kézbevesz, nézeget, megrágcsál. Ami újdonság számomra az a: csörgő. Eleddig azt hittem a csörgő egy nagy kamu, egy népvakítás, egy olyan dolog amivel jól lenyúlják a szülőket. És nem. Ez a baba rázza. És élvezi. Tök szakszerűen használja Kispipi én meg lesek, hogy milyen jól elszórakoztatja magát. Király.
Foga még nincs, de nagyon készülődik kifelé (ha hinni lehet anyumnak a jobb alsó).
Még mindig "mintababa".
Egy valami zavar engem: meggyőződése, hogy ő továbbra is az én részem és én továbbra is mint első számú táplálékforrása funkcionálok. Félreértés ne essék nagyon szeretek szoptatni, de egy megnövekedett étvágyú 8+ kilós gyermek, aki csak anyatejjel kíván jóllakni, az bizony nem éri be napi 4-5 étkezéssel. Az éjszakánkénti 2 óránkénti szoptatás kicsit megvisel fizikálisan.
Be kell keményítenem kissé, ha nem akarok kikészülni teljesen. Mire azonban elszántam magam, megbetegedett babácska Igy még sem lehet keménykedni.
Jól meg is ijesztett bennünket a majd 40 fokos lázával (a fiúknak 38.5- nél feljebb sosem kúszott a láza).
Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy a szájzáron sikerült már átjuttatnom, némi tejpépet, illetve sütötökpürét. Talán van még remény. :-)

Boldog hófordulót Lencsike!


9 megjegyzés:

JuditAu írta...

Hát csak nem anyatejesen megysuliba... :))))
Boldog hófordulót!

? írta...

Sziasztok,

ügyi a Nagylány és persze szép is, csak azt nem tudjuk, mikor értek el Kanizsára, hátha a hamburger bejönne neki :).
Nálunk a fiúk ilyen korukban rá sem néztek a kajára. Sokkal később sem. Mindkettő 14 hónapos koráig szinte csak anyatejes volt, Lackó legalább kóstolgatott, Marci azt sem. LP zabagép lett, mindent megeszik, rengeteget mégis csontkollekció, Marci nagyon válogatós, keveset eszik és mégis baromi jól néz ki.
Nem gondolom, hogy bármi hátrányuk lett volna a sok szopizásból, én meg valahogy túléltem...De mondjuk én fanatikus anyatej párti vagyok...
Szóval sok-sok energiát kívánunk :)

RJMLP

Évi írta...

Kicsi Lencsi tudja mi a neki való!!csak anya élje túl valahogy:-))Boldog hófordulót szépségesség:-)).

Emelete s az ágy:???Hol vettétek??Megosztod velem és mennyiért??

Köszi, Évi

sedith írta...

Boldog hetediket kívánunk mi is!!!:)
Eszter, ne aggódj! Eljön annak is az ideje, csak ki kell várni. :) Persze, könnyű mondani, tudom, de tapasztaltam már, hogy megéri...:)

Amúgy ... én sem érem utol sosem magam. Gondolom, ez sem vigasztal, csak azért elmondtam. :)
Puszi

Cilee írta...

Boldog hófordulót!
Bogyóval én könnyen voltam, mert anyatejesen végigaludta az éjszakát már 6 hetes kortól, de Babócával én is úgy voltam, hogy kismilliószor etettem éjjel. Bogyó mindent eszik, Babóca rettentő finnyás volt, darabos ételekkel 2 éves korig nem is boldogultunk.

Tarts ki, majdcsak elkezd aludni éjjel :-)

Évi írta...

Köszi!
A linket.ikeában, most matrac nélkül 22 .000 Ft az emelet.Asszem az lesz.

Kösz mégegyszer.

Pusz, Évi

Bogár és Gerti írta...

:) Lustácska a hölgy :) de két ilyen fiú mellett lehet is :)
Puszi

? írta...

Sziasztok,

szóval palacsinta. Apa tuti receptjét elküldtem neked régebben, de igazából én maradtam a hagyományos, szódás változatnál.
Ami szerintem lényegesebb: a sütő. Igazából nem is a Tefal palacsintasütőt szeretem, hanem azt amit az Intersparban lehetett venni: Simpex márkanévvel. Kényelmes fogni és jó vele sütni. Nem az első sütés jó vele, hanem a többedik. Uram ugyanis esküszik és kezdek neki hinni, hogy a palacsintasütőt tilos elmosni. Használat után papírtörlővel kitöröljük és kész.
Szóval mi így csináljuk és úgy tűnik, működik, legalábbis én is tudom dobálni és jó az íze :).

Segítettem?

RJMLP

Virág írta...

Boldog hófordulót! :-) Rozika is előbb ült, mint felült... Ki tudja, hogy van ez? :-O :-)