2009. október 30., péntek

"Maga rakta sínbe"


Természetesen Noah. Ki más?
Elrepedt vagy eltört vagy tudomisén.

Előzmény: Lépcsőről leesés
Tünetek: Fáj, duplára dagadt, nem bírja behajlítani.
Alkalmazott terápia: sín mágneses játéklapocskából, nedves steril gézlapból és ducktape-ből. Az ujját Diclac géllel bekentem előtte. (Noah amikor meglátta az ollót, azt hitte le akarom vágni az ujját. Kicsit berezelt, de aztán folytatta az ökörködést. :-)))

Vélemények? Anya? Mónika? Egyéb orvos a neten?
Vagy vigyem kórházba?

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Várj reggelig!MI.

Mónika írta...

Látni kellene, de szerintem is reggelig várhat! Ha el is törött, kicsiknek hamar gyógyul! Jobbulást! puszi: M

sedith írta...

Huhh, Nem semmi miket képesek produkálni ezek a manók!:O Tanácsolni semmit sem tudok, még hasonlót nem értünk meg (hangsúlyozom, még), de talán a reggelt mindenképpen meg lehet várni.

Bogár és Gerti írta...

Én nem vagyok orvos... csak okoskodó :D Ha eltörik egy hüvelyk ujj pillanatok alatt többszörösére dagad... tapasztalat... de úgyis tudni fogod ha vinni kell :)
Puszi

Gabi írta...

Mi lett a kis beteggel?:o:sJobbulást kívánunk!
Szkokán fiúk

Évi írta...

Jajjistenem, reméljük csak duzzanat:-)))

Pusz, Évi

Loihi írta...

Helyzetjelentés:
Gyerek ujja továbbra is duci, nem hajlik és érzékeny.
Gyerek viszont égetnivalóan eleven, ezért megvárjuk míg eltöri a maradék 4-et is, aztán irány a kórház! Erre egyébként nagy esélye van. :-)

? írta...

Az Uram azt üzeni, hogy illene/kéne elvinni orvoshoz :). Mivel ő holnap reggel 1/2 8ig ügyeletes, mehetek hozzá is :). Bár Kanizsa lehet, hogy messze van tőletek....

RJMLP

? írta...

küldtem neked egy emailt is :), a nem publikus résszel...

RJMLP

éva írta...

...kíváncsian várom a fejleményeket. Ma hányadik ujjnál tartotok? :)
puszil,
éva

Loihi írta...

Ma csodával határos módon nem történt baleset (bár még nem ért véget a nap), viszont berekedtem annyiszor kellett rájuk kiáltanom.
Ujjacska jobban néz ki. :-)

Évi írta...

Inkább te rekedj, minthogy ujjak törjenek továbbra is:-))
vagy nem??
Pusz, Évi

Loihi írta...

De. :-)

Kati írta...

Látom, továbbra is "zajlik az élet" nálatok! Legalább nem unalmas! :))) Puszi, Kati
Ui: az ujjmizériát remélem már el is felejtettétek!

vorosbegy írta...

uh...szegény...
én mint röntgen asszisztens, "előírtam" volna egy fotót a biztonság kedvéért, főleg, ha másnapra kék-zöld-lila színben pompázott volna...de gondolom már megoldódott a dolog...
ennyi gyerek mellett látom kitanultad a baleseti sebészet szakmát :))))))))))))

Ákombákom és Réka írta...

Köszi a bizalmat. Még akkor nem vettem ki a formából:) Tejszínes túrótorta, alul piskótalap.:)
Hogy van a kezetek?
K

sedith írta...

Hahó, minden rendben, vannak még ujjacskák?:)
Puszi