2009. november 29., vasárnap

Adventi angyalka

A történethez az érthetőség kedvéért hozzátartozik, hogy nálunk a karácsonyfát az Angyalka hozza és viszi el, apró ajándékocskát hagyva cserébe.
Tehát:
Ebéd után meggyújtottuk az első gyertyát és beszélgettünk arról mit is jelent az advent és hogy várjuk vissza az Úr Jézust.
Erre Nimródunk(kicsit felháborodott hangon, összevont szemmel) :

- Meg az Angyalkát, hogy hozza már vissza a karácsonyfánkat.

Lehet ez így blogon keresztül nem üt akkorát, de én majd megfulladtam a nevetéstől. :-)

3 megjegyzés:

sedith írta...

Nekem ütött.:) Mert nálunk is az Angyal hoz karácsonyfát és ajándékot.:)
Puszi

Évi írta...

Üt édes, üt.Akinek gyereke van el tudja képzelni a szitut.
édes nagyon:-))

Évi

vorosbegy írta...

de bizony ez itt is üt :))))
és hogy szervezitek meg, hogy a gyerekek ne lássák, csak a kész fát????
bár meg lehet végülis, csak nem egyszerű, gratulálok, ügyesek vagytok, ez annyira szép...
én is szerettem volna így, de nálunk már mi díszítjük a fát...