2009. november 12., csütörtök

Szürke

Azt szeretném, ha ez a kérdés fekete vagy fehér lenne. Akkor tudnék választani. De így hogy az egész egy nagy maszat, hogyan döntsön az ember? Hogyan döntsön JÓL az ember?
Alaposan végigtanulmányoztam a kérdéskört pro és kontra.
Ha csak rólam lenne szó, már rég eldöntöttem volna, hogy "köszi, nem kérem." De most én/mi döntünk a gyerekeinkről. Mivel teszek jót?
llletve azt gondolom, itt nincs jó választás. Talán az a kérdés: mivel ártok kevésbé?
Nagyon utálom, hogy ebben a kérdésben is kettészakad az ország. És nagyon utálom, hogy valakik ebből politikát, üzletet, médiaszenzációt csinálnak.
Gondolom mindenki csak a legjobbat szeretné a gyermekének.

De mi a legjobb?


Kíváncsi vagyok Ti hogyan döntöttetek. Kérlek válaszoljatok a jobb oldalon!
Köszönöm.

16 megjegyzés:

sedith írta...

Szavaztam. Írjam meg azt is, hogy mire?

Bogár és Gerti írta...

Én sem vagyok okosabb... pont ezt beszéltem Tibussal... jól akarok dönteni, de nem tudok sehogy sem... persze bárkit kérdezünk mást mond.
Eddig egyértelmű volt számomra, hogy nem... de a kétség bennem van/volt... a többit meg olvastad... nem tudom... pont mit több ezren. Egy a bizto... egészséges és élő gyereket szeretnék továbbra is.
(mellesleg megkapta a pervenart, de megy hétfőn már oviba)
Puszi

Loihi írta...

Edith!
Köszi.:) Csak ha szeretnéd.

Gerti!
Akkor passz. :-s Tudom, sokat segítette,. :-)

Mónika írta...

Egyenlőre döntöttem, NEM! puszi. M

sedith írta...

Nem-et nyomtam.

Akkor most már írok még egy kicsit. Itt egyszerűen semmiféle hisztéria nincs az oltással kapcsolatban. A többség ellene van. A háziorvosomról tudtam, hyog nem oltáspárti (mármint plusz oltások szempontjából), de azért megkérdeztem. Ő sem javasolta. Szerinte nem fenyeget éppen akkora veszély, ahoyg egyesek el akarják hitetni a tömegekkel. Sokkal fontosabb továbbra is az immunerősítés, vitaminozás, friss zöldségek, gyümölcsök evése.
És most már Mónika is megerősített döntésemben. Köszönöm neki is.:)

Gabi írta...

Mi végül oltódunk./Nehéz döntés volt/
Szkokán fiúk

Kati írta...

Sziasztok!
Én is szavaztam! Környezetemben érdeklődök szorgalmasan, eddig az oltást megkapók nem mondtak rosszat. A kritikus korosztályt(14-18ig)tanítom, az oltást megrendeltem a suliban, december elejéig eldöntöm. Kíváncsian várom az itteni véleményeket + a szavazás eredményét.Mindenkinek jó egészséget kívánok!
Sziasztok, Kati

Erika írta...

Én is nem-párti vagyok. Egyáltalán nem érzem biztonságosnak, amivel elvileg védenének bennünket.
Én is az immunerősítés mellett szavazok. És édesek a pockok, ahogy szorgosan súrolják a kezüket, mert nem akarnak betegek lenni.

Ákombákom és Réka írta...

Azt tudod hogy mi oltódtunk múlt hét csütörtökön. Azóta nem stresszelek rajta.
Nekem már megérte.
K

Évi írta...

Mi is immunerösitünk továbbra is.És akik megkapták.engem nem olyan mellékhatás érdekel, hogy enyhe láz, vagy bőrpír...hosszútávon..késöbb...ez zavar...mert ez a para, hogy mikor jön ki a hatás a mellékhatás.Én ezért félek továbbra is...

csók, Évi

Évi írta...

Na marha értelmes voltam.Bocs.

Én a késöbbi mellékhatástól félek továbbra is.


Ja, még azt akartam mondani.Én is adom Grétának is a D vitamint pluszba!!De vigyázz!!Ha kapnak egyéb vitamin is a fiúk és napi egy csepp vigantolt az lehet sok.De kérdezd meg a gy. orvost.Én már harmadjára felejtettem el.De keddre felírom.

Pusz, Évi

Balázs írta...

Egy biológus csapat tollából való cikk. Talán segít dönteni a témában.
http://criticalbiomass.freeblog.hu/archives/2009/11/07/Influenza-para_-_8/

Nálunk Nimród (2hó), Hunor (2év) és a Feleségem nem lesz beoltva. Én meg még vacilálok.

Üdv

Loihi írta...

Köszi Mindenkinek!

Évi!
D vitaminnal vigyázni-Igenis! :-)

Kati!
Védekezésül becuppantottuk a Tőled kapott borocskát egyenlőre. :-) Köszönjük, hogy gondoltál ránk!

Balázs!
Feltétlenül elolvasom, köszönöm. Nagyon szép neveket választottatok a gyerekeknek. :-)

Virág írta...

Karalábé! :-)

Egyébként mi Juliskát oltatjuk, de ez volt a hét dilemmája... És mindketten aláírtuk az oviból érkező papírt... Csak reméljük, hogy jól döntöttünk...

(illetve nem tudom, mert most éppen fáj a torka...)

? írta...

Sziasztok,

elküldtem emailben a választ, mert kicsit hosszú lett :).

RJMLP

vorosbegy írta...

a blogomban találsz erről bejegyzést, de röviden...
Ákos, Donát (11), Dóri (10) megkapták, Barni (2), Tamara (6hó) és én szoptatás alatt nem...