2010. február 15., hétfő

?

Most mégis mit lehet azzal kezdeni, hogy

A. Ötévesünk napjában minimum 5678-szor a legváratlanbb pillanatokban letolja a nadrgját, kitolja csupasz sejjhaját és jobb esetben szájával bélgázra emlékeztető hangokat produkál, hatalmas röhögések közepette. (A másik észlény persze utánozza.)

B. Össze-vissza, ész nékül rohangálnak a lakásban, minden tiltás ellenére.

C. Lökik, rúgják, karmolják egymást.

D. Háromévesünk a dorgálásra kijelenti, hogy

- nem lesz a mi "kiffiunk",
- nem szeret minket,
- senkit sem szeret, csak Leilanit,
- elköltözik,
- elszökik,
- úgy megver,
és végső döfésként
-megeszi a házat.

E. Eközben Hamarosantizenegyhónaposunk sunyiban lenyalogatja a vízkövet az (áramtalanított) párologtatórol ??????

12 megjegyzés:

JuditAu írta...

Tanácsot nem tudok adni, de nagyon röhögtem...

Gergő baba írta...

Ezek szerint zajlik az élet! :-DDD
puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

nuca írta...

:)) Az élet nem egyszerű... viszont nagyon okos térképészek a Srácok!:)

? írta...

Jót mosolyogtam/nevettem rajta. Bár hasonló dolgok nálunk is vannak:

a futkosást már meguntam tiltani...
nálunk a nagyobb szokta azt mondani, hogy nem fogad szót és hogy nem csinálja meg, amit mondok neki. Azt hiszem ő is elindult már világgá...A kisebbik pedig egyszerűen dacból,addig kiabál, amíg...
túlesünk majd rajta, remélem előbb, mint utóbb. Nálunk egyébként egy ideig a csoki és a tv elvonás működött, de mivel az utóbbi időben a Marci nem néz tévét és csokit sem eszik csak kéthetente egyszer, így egy kicsit elfogytunk a büntetésekből. :) Lackót pedig ezzel eddig sem lehetett büntetni, mert egyik sem izgatta eddig sem :).
A mostani büntetések nálunk: nem megyünk bábszínházba illetve nem megyünk síelni, ezzel még pár napig kihúzzuk :).
Ja és Rékuci nálunk a virágföldet szereti és a komposztos kukánk belső része érdekli nagyon :(.

Marci:
teát főztünk és mondtam, hogy nézhetik, de nem nyúlhatnak hozzá, mert forró. Lackó persze nem fogadott szót, elkezdte kavarni (pedig tényleg óvatosan keverte) és mire elvehettem volna tőle a kanalat, elpattant az üveg, szerencsére kis helyen és kiömlött a forró víz. Marci állt közelebb, így az ő térdeire.Annyira megégette, hogy ott a pultnál felhólyagosodott és ki is fakadt, ezért lett II.B. :(. Annyira nagyfiúsan viselkedett akkor, magától rohant a hideg vizes zuhany alá, bent állt 10 percig, addig kiálltam a kocsival, másik két gyereket felöltöztettem és rohantunk Apához... Mindezt úgy, hogy közben a Marci nem sírt, nem kiabált...tűrte a hideg vizet, a kötözést..aztán visszakaptuk az azt követő napi kötözéseknél..

További kitartást, én sem vagyok túl jó passzban, így csak ennyi sikeredett....

RJMLP

sedith írta...

Örülök, hogy a klubhoz tartozhatok!:D
Edith

Ákombákom és Réka írta...

Csak a túlélésre játszatok!
:)
K

Virág írta...

Ez az a klub, amiben szeretettel köszöntöttél minap... :-D :-D :-D
Nemde?

Loihi írta...

Virág! De igen. :-) És azt hiszem elkezdhetjük felköthetni a gatyánkat. :-o

Gabi írta...

:-)))Úgy jó,ha zajlik az élet!;)
Szkokán fiúk

Évi írta...

Muhaha széjjelröhögtem magam.Az ötéves nálunk is el fog költözni, nem lesz a a gyerekünk, stb, majd leírom egyszer:-))).
Ne aggódj.Végy be nyugtatót:-)), homeopatiásat:-)).
csak kibírjuk ezt a pár évet míg felnönek::))).

Pusz, Évi

Évi írta...

A térképeset majd melesem.

Évi

Bogár és Gerti írta...

Nekem is Szévus első szava jutott eszembe... muhaha... persze nem mindig ilyen vicces ez :) Legalábbis neked :)
Kitartás... el fog múlni... mind, mind...
Puszi