2010. február 24., szerda

Díjakról

Van minékünk mindenféle díjunk, aminek mindig nagyon örülünk és köszönjük Nektek.
Maccancstól ismét megkaptuk ezt a kedves díjat:


ami tök jó mert eszembe juttatott egy régi tartozást. Nevezetesen ezt:



Még ebben (nem tudom miért nem linkelődik, még dolgozom rajta kicsit, de most rohanok, különben 2009 júliusában.) a bejegyzésben megígértem, hogy az engem jó kedvre derítő blogok tulajdonosait megkérdezem belinkelhetem-e ide blogjaikat. Annak rendje- módja szerint meginterjúvoltam őket. A válasz mindkét esetben pozitív volt, aztán átadni meg jóóól elfelejtettem. Szóval az én két díjazottam, akik mosolyt varázsolnak arcomra a legdepisebb napjaimon is:

Csibike

és

Chipie

Maccancs! Köszönöm a díjat és hogy eszembe juttattad tartozásom.
Lányok (Asszonyok)! Köszi, hogy írtok! :-)

4 megjegyzés:

sedith írta...

És én is adtam egy díjat neked, éppen most, a legutolsó bejegyzésemben...:D
Pusz-pusz:)

Gergő baba írta...

A díj jogos! :-)))))) puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

csibike írta...

Köszönöm szépen :) Megtennéd, hogy az új blogomat linkeled be? A megszokás, tudom :))

Virág írta...

Tőlem is megkaptad, amit Edithtől... :-) Bárcsak mindenki vállalna 3 gyereket, aki teheti... :-)