2010. május 16., vasárnap

150 Km/h

Ennyit mértek Kab-hegyen. Egész éjjel attól féltem, hogy lekapja a tetőnket. Recsegett-ropogott minden. Rosszul aludtunk mindannyian. Hajnalban lemerészkedtünk az alsó szintre szemügyre venni az esetleges károkat. Tömörfa teraszgarnitúránk székei a kert közepén felborulva, de szerencsére egyben. Az egyik külső lámpatestünknek annyi, vígan görgette a szél az udvaron. Léckerítés két helyen eltört. Műanyag játékházikó felborult. Idei mandulatermés nagy része oda. Szőlővel nem tudom mi lesz, alaposan megtépázta a szél. A szép virágzó padlizsánom R. szerint talán még menthető. Új almafácskáim, törzses ribizlibokraim szerencsére megúszták. Nagy szerencse, hogy tavaly kivágattuk a beteg diófát, mert rosszabbul is járhattunk volna. Bár volt némi áramszünet, most minden működik. Nagy mák, mert olyan hideg van, hogy vissza kellett kapcsolnunk a fűtést.
Szomszéd idős házaspárt sajnálom nagyon. A mellettünk lévő nyaralóház egyik fája miatt tönkrement a hozzájuk bemenő villamosvezeték. Ma egész nap nem volt áramuk és a szolgáltató tájékoztatása szerint az esetek nagy száma miatt ma biztosan nem tudják megcsinálni. Kérdeztem tőlük tudunk-e segíteni valamiben (pl. mélyhűtés vagy fa- de sajnos nincs alternatív fűtési lehetőségük). Jó fej volt a bácsi (70 körül) azt mondja legjobban a villany és a tv fog hiányozni és ha fiatalabbak lennének most lenne itt az ideje a családalapításnak. Majd megfeküdtem a vonal végén. :-))))
(Ismét egy lecke pozitív életszemléletből. )
Megint érezhetően erősödik a szél, de remélem ma már aludni is fogunk. Igy legyen.

7 megjegyzés:

Virág írta...

Az éjszaka nagy részét én is a lyányok ágya mellett töltöttem, egy szál nagypárnán. Róma2 vizsga után kész élmény volt. :S Nektek is szebb éjszakát!

Ákombákom és Réka írta...

Gondoltam is rá, Balatonon mindig nagyobb a vihar.:)
Júli 15.-én érkezünk, birtokba venni Csopakot!
Ákomék

sedith írta...

Hűha, remélem, tényleg jobb volt! Itt is állandóan fúj a szél, tegnap meg 9 fok volt!

Gergő baba írta...

Vasárnap éjszaka itt is ítélet idő volt, alig aludtam. :-(((( Szerencsére, Gergőcinek jó volt az alvókája akkor is. puszi, Ibolya

Cilee írta...

Nálunk szerencsére nem olyan durva a helyzet, bár ilyen szempontból egész jó helyen lakunk, ekkora viharok itt nem igen szoktak durvák lenni, az áradás is megkímél jobbára, csak a város legalacsonyabb részei szoktak a belvíz miatt elázni. Mondjuk olyan síma a környék, hogy ha nagyon mereszted a szemed ellátni Szegedig.
Remélem rendben van már az áram, bár nem túl pozitívak a hírek továbbra sem...
Napos, szélcsendes időt kívánunk nektek!
Puszi: Babócáék

Virág írta...

Kösz a programajánlót, de sajna ritkán tudunk mostanában arra menni...
Régi adósságomat pótolván megírtam a vártúrás bejegyzést.

? írta...

Mi újság veletek???? Hogy vannak a pöttyök????

RJMLP