2009. május 26., kedd

A Kihívás napja

20-án a Sportpályán került megrendezésre, melyen az óvoda teljes létszámban képviseltette magát.
Én még mindig ezt heverem. No, nem azért mert úgy kisportoltam magam, bár izzadtam rendesen. De ezt korántsem a testmozgásnak, inkább a 2 fiamnak köszönhetem.
Történt ugyanis, hogy "okos" Anya eltervezte, hogy egy délelőttöt nagyfiaval tölt, így az alaposan megszoptatott Lencsikét a nagyszülők gondjaira bízta és Midivel elindult a Sportpályára, ahol már ott készülődött Maxi és az egész óvoda. Anya azzal nem számolt, hogy Midi teljesen bele van zúgva Agyiba, illetve Maxi lelke megsínyli a találkozást.
Anyát az óvó nénik azonnal megtették az egyik csapat kapitányának, lelkes tiltakozása ellenére. Kicsit egyenlőtlen volt a küzdelem, mert Anya csapatjában csupa kiscsoportos volt + Nimród, így valójában esélyük sem volt nyerni, és ettől Nimród lelki beteg lett. Feladatról-feladatra csökkent a lelkesedése, az utolsó feladatnál, már a szó szoros értelmében nem állt kötélnek (kötélhúzás lett volna).
Noah konkrétan nem csinált semmit, ha az anyaráncigálást és vinnyogást nem veszem valaminek. Egyre csak “Agyit akajom, Agyit akajom” hajtogatta. A verseny végére Anyáról már patakokban folyt a víz, pedig a csúcspont még csak ezután következett:
Induláskor Nimród bevágta a hisztit, hogy őt nem érdekli az ovi, haza akar velünk jönni. Klassz. Próbáltam rá hatni észérvekkel, ölelgettem, puszilgattam, de semmi. Igy eljöttünk, bár a szívem szakadt meg. Nimród hangos sírását (“Anya, anya") még az utca végén is hallottam. Mikor érte mentem az oviba, a gondozónő megsúgta, hogy Nimródunk az egész utat végigüvöltötte.
Szép nap volt. Kihívásokkal teli.
Jövőre itthon maradok.


6 megjegyzés:

éva írta...

hmm.. ez tényleg kihívásokkal teli délelőtt lehetett. A legkisebb közben hogy érezte magát otthon?
éva

Virág írta...

Apa is ott volt fotózni! :-D
Ha tudom, hogy mi készül, mi is lemegyünk! :-S De csak itthon mondta meg este, hogy hol volt... :-@ Kérdeztem is tőle, nem látott-e titeket, de nem rémlett neki semmi.. Úgyhogy nyugi! Nem volt annyira feltűnő, égő a helyzet. :-P Szusszanj egyet! Puszi! Juliska, Rozi és Virág

Loihi írta...

A legkisebbnek fel sem tűnt, hogy leléptünk- aludt végig. :-)

Évi írta...

Ejha, egy kis változatosság...nem semmi.De igy szép az élet.
Szegény NImród.....pusszantás neki.Lencsike meg szuperokosügyesgyerek:-))))

csók

JuditAu írta...

Na hát akkor Te sem unatkoztál... ez tényleg kihívás volt. :)))

Ildikó írta...

Szia!
Pöttöm nem biztos, hogy Panna (semmi sem látszott még), csak éppen ez jutott eszembe :) De azért örülnék egy Pannának (is).
Puszi!