2009. május 16., szombat

Vérciki


Beköszöntött a jóidő, gondoltam ideje lenne a hosszú nadrágot valami nyáriasabbra cserélni. Nem vagyok szoknyás típus, nekem a nyáriasabb, egyértelműen short vagy halásznadrág. Annyira azért nem bíztam el magam, hogy a terhességem előtti darabokat próbáljam fel, de arra álmomban sem gondoltam volna, hogy a Noah szülése utáni korszak cuccai sem fognak rám feljönni. Combközép tájon ugyanis megakadnak. Életem párja, látván kínlódásomat- felajánlotta, hogy próbáljak fel egy rövidnadrágot az övéi közül. Ezen persze jól besértődtem. Mégis mit képzel? (Alulról veri a 100at, én meg 6 kg híjján versenysúlyomnál vagyok. Szoptatás alatt különben sem fogok fogyókúrázni!).

Azért amikor lement az emeletről, stikában felpróbáltam egyet a kisebb indiánsátornyi darabok közül.

És akkor kicsit megzuhantam lelkileg: hű basszus, mintha rámöntötték volna!

Párom kaján vigyora térített magamhoz.
Jelenleg egy ruhatáron vagyunk. Hát ennyi.

(Azért nyárra előkeresek egy lapszoknyát.)

9 megjegyzés:

JuditAu írta...

Nyugi, 3 gyerek után keveseknek adatik meg a nádszál karcsúság! :)

Virág írta...

Ne aggódj, jövő nyárra szép leszel! :-)

Virág írta...

Ja, ez diplomatikus volt... :-) Ő alúlról veri a 100-at, én meg 6 kg híján a versenysúlyomnál vagyok... Mennyi is a versenysúlyod? :-) Puszi!

Loihi írta...

Köszi a bíztatást Csajok!
Hát izé...az utóbbi 5 évben nem igen jártam 70 alatt, bár ez a 176cm-hez nem tűnt gázosnak. A lombikbaba program hormonkezelései közben felszedett 5-6 kg-tól sosem sikerült megszabadulnom. Lencsikével 20-at szedtem fel (bár lehet többet is, az utolsó 2 hetet nem mértem :-) )Ebből már 14 lement. :-)

Bogár és Gerti írta...

3 gyerek után... örülj neki, hogy van a világon valami ami rád megy ;)
Nekem anyám gatyái kellettek szülés után... még jó sokáig... (46-os... 4-5 méter különbség :o )
Majd lemegy... ha már 3 után kell rohanni, nem lesz időd nem lefogyni ;)
Puszi

Bogár és Gerti írta...

Most olvasom... nem is tudtam, hogy lombikoltatok. :O Írtátok? Vagy csak Én maradtam le róla?
Puszi

Loihi írta...

Gerti!
Még az "őskorban". :-) Nimród lombikbaba-7 évet vártunk Rá! A másik kettő spontán. :-)

Ákombákom és Réka írta...

Én hússzal több vagyok a versenynél, mák hogy ötvennel estem először teherbe:o:@

K

Névtelen írta...

ellenorizni kell:)