2009. május 14., csütörtök

Nevek


-Leilani benne van a Nők Lapjában.-mondja Párom.
-Hogy micsoda?


Mint kiderült a múlt heti Nők Lapja mellékletében szerepelnek a tavaly engedélyezett, illetve elutasított női és férfi nevek.
Közkinccsé teszem, egyrészt mert érdekes, másrészt (bár az újságot félretettük Leilaninak), hátha kíváncsi lesz lánykánk is, vajon milyen utóneveket engedélyeztettek az ő nevén kívül 2008-ban.

Női: Évrill, Kea, Leilani, Alessza,Dzsindzser, Éliáni, Kendice, Kaname, Dagmar, Szederina, Kézia, Nenszi, Szüvellő, Fény, Kincs, Küne, Jezamin, Sellő, Szende, Sína

Férfi: Kárlító, Monor, Szedrik, Artin, Ézer, Gelse, Sudár, Berton, Andzseló, Marsal, Nur, Gert, Fernandó, Antóniusz, Vaszilij

2008-ban elutasított utónévkérelmek:

Női: Ginger, Kéti, Nancy, Killa, Kitty, Vitéka, Marida, Kamor

Férfi: Kárlosz, Marco, Angelo, Teddy, Picassó, Xenox


7 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Bevallom nekem a java nem cseng túl jól, de Én már a Delánin fennakadok... Némelyik igen brazilos :-P ( s értem ez alatt a szappanoperák világát)
Viszont nem értem mennyivel jobbak az elfogadott nevek... bár sejtem a helyesíráson bukhat sok.
Puszi

Bogár és Gerti írta...

Jajjj meg a másik... végre van férfi változata a nevemnek :-P Talán nem néznek bután rám ha fizetek bankkártyával :-P (nem egyszer tették fel a kérdést... ez női név??? :O )
Bár bevallom, nekem kicsit bizar, hogy anyám lusta becézése férfinévvé vált :(
Puszi

Virág írta...

Szombaton, azaz holnap nagy szezonnyitó Füreden. Jöttök? És kösz, hogy drukkolsz ma estére! :-) Virág

Névtelen írta...

Mi is olvastuk és rögtön rátok gondoltunk :)!

Marci, Palkó, Pötyi, j.

Ákombákom és Réka írta...

Az üzletemben olvastam, gondoltam is rögtön rátok, és magyaráztm is rögtön a lányoknak mit jelent:)
K

Névtelen írta...

miert ne:)

Névtelen írta...

Thanks for the erdekes informacio