2009. június 4., csütörtök

Levél Apának 5.

Hello Apa itt Noah!
Mami mondta, hogy voltál kirándulni Los Alamosban a többi bácsival és nénivel, meg hogy hétvégén láttál igazi indiánokat! Azért csak vigyázz velük jó?
Nekünk is zsúfolt napjaink voltak. Tegnap mamival együtt vittük el Nimmit az oviba. Egy pillanatig azt hittem én is maradhatok, de mami mondta, hogy meg kell várnunk, míg 3 éves nem leszek. Utána elsétáltunk a postára és bedobtam a piros ládába a gázóráspapírt, amit rábíztál a mamira. Hazafelé a gyógyszertárban vettünk szirupot, hogy tudjak kakálni. Sajnos még ezzel sem ment, ezért este 11-kor kúpot is kaptam, mert már annyira nyomta a pocakomat, hogy nem tudtam aludni. Nagyon sírtam, de aztán ügyes voltam, mami és Agyi meg is tapsoltak. Lencsi sem aludt jól, de ő csak reggelre könnyebbült meg. Délután szépen sütött a nap, játszottuk a kertben, míg mami és Agyi ültetgettek.
Ma Nimmód mamival és Tupapával autóval ment oviba. Utána mamiék vásárolni mentek, mi Agyival és Lencsivel vigyáztunk a házra. Agyi ebédre palacsintát sütött. Szépen megettem a krumplifőzeléket és utána még 3 palacsintát „kokóval”. Mami elment Nimmódért, míg én szundiztam. Ébredés után Tupapával, Mamival és Nimmóddal elmentünk gyereknapra az iskolába. Végül nem a strandon tartották, mert féltek, hogy esni fog az eső, de nem esett, hanem jó melegen sütött a nap. Kifestették az arcunkat, én ismét oroszlán, Nimmód Punkember lett. Az óvonéni adott egy kis papírt anyának, amiért egy másik nénitől kaptunk 1-1 focis jégkrémet. A végén kicsit csöpögött, ezért anya is besegített a nyalásba. A tiszta „dzsimszim”, így is fagyis lett kicsit. Volt lufihajtogatás is: Nimmód nekem is kért egy kardot, amivel végül Tupapa játszott.
Aztán mami hozott még 4 lángost, amit szintén kis papírokért adtak cserébe. Ezt már nem ott ettük meg, hanem én útközben eszegettem, a többit meg mami vitte a kezében.
Itthon mami megdícsért minket, hogy nagyon szépen visekedtünk és adott nekünk törpöket. Képzeld megkaptam az „Ugyifogyit”! Már csak a focis hiányzik. Persze párat már nem találunk, de valahol csak meglesz.
Na szia, most megyek vacsizni-Agyi már süti a friss palacsintát, ide érzem az illatát! Te még ebéd előtt vagy és javában konferenciázol. Estére jó bankettezést!
Mindannyian puszilunk,
Noah


2 megjegyzés:

Virág írta...

Nekünk van egy pár focis, szívesen odaadjuk az egyiket! ;-)
Nálatok is palacsintanap volt? :-P Puszi! Juliska és Rozi

csibike írta...

Nálam is van focis törp, akár mindhárom csemetének egy-egy... :)