2009. szeptember 21., hétfő

Az úgy volt,

hogy nem terveztünk nyaralást az idén. Ősszel szerettünk volna elmenni 1-2 napra Alsópáhokra. Ám R. azzal a hírrel érkezett haza a Santa Fe-i konferenciáról, hogy meghívást kapott 1 hétre Nizzába az Egyetemre egy meetingre. Ja és hogy a csillagász aki meghívta, a lelkére kötötte, hogy hozza a családot is.
Megbeszéltük, hogy ez szép, úgy készülünk mintha mennénk, de hisszük ha látjuk.
Szeptember elején jött egy email apartman ajánlatokkal, hogy válasszunk valamit. Az Egyetem a szállásköltséget és R. útiköltségét fizeti.
Ez már elég komolyan hangzott.
A szállás kiválasztása és lefoglalása az idő rövidsége miatt nem volt túl egyszerű. Költségkímélő okokból repülő helyett az autós utazást választottuk.
Akármilyen "nagy utazók" is vagyunk az 1200 km-t egyvégtében 3 kis gyerekkel nem vállaltuk, így félúton Olaszországban aludtunk. Kempingben, sátorban. Az immár féléves Lencsit is megmártottuk a tengerben.

A gyerekek élvezték, bár az elalvással akadtak problémák. Noah kijelentette, hogy ő majd otthon alszik, de nagy nehezen azért elnehezedtek a pillácskái. Másnap szokás szerint fél 7kor ébredtek és elég nehézséget okozott csendre bírni őket. Sétáltunk egyet a parton, majd míg összeraktuk a sátrat, a fiúk tomboltak a játszótéren. Továbbindulás előtt fürödtek a gyerekmedencében, aztán autóba ültünk és irány tovább Nizza.
Már esteledett mire ideértünk. A szállást szerencsére megtaláltuk, bár a parkolással akadtak problémáink.
Hétvégén felderítettük a környéket, sokat sétáltunk, a gyerekek kedvéért voltunk állatkertben is.
Robi hétfőn elkezdte a munkát az Egyetemen, így csak a késő délutáni-esti órák maradnak városnézésre.
Részletekkel jövök majd.

éva írta...

Azta mekkora már a kicsi lány! :)
Kiváncsian várom a folytatást...
éva

JuditAu írta...

Jó kis nyaralás lehetett! :) Én is várom a továbbiakat!

Bogár és Gerti írta...

Így a legjobb... nem tervezi s mégis menni :)