2009. szeptember 25., péntek

Nizza körül 2


A  fúknak még nyár elején beígértünk egy "cápaállatkertezést" (Tropicarium) aztán jött ez a "lehethogymegyünkNizzába" lehetőség, így a cápaállatkertezést elnapoltuk.
Ugyanis még 2007-ben, mikor hazaköltöztünk utánanéztem,hogy Európában hol találok kardszárnyú delfin bemutatóhelyeket (a Seaworld Orlando-ban nagy kedvencem volt) és egyedül a dél-Franciaországbeli Marineland-et dobta ki a kereső .


Akkor betettem a vágyálomlistámba és nem gondoltam volna, hogy alig 2 és fél év múlva kipipálhatom. :-)
A Seaworld után nekem egy kicsit csalódás volt, de ne legyünk telhetetlenek. A gyerekek nagyon élvezték. Az attrakciók közül nálam a delfin show vitte a pálmát.


Fiaink pedig a cápaalagútban töltöttek órákat.


 
Ezeket a "cuccokat" egy cápa gyomrában találták.

Nyitástól délután 4-ig bóklásztunk a kertben, majd "tök közel van, menjünk el Cannes-ba!" felkiáltással elmentünk még Cannes-ba is.
Lementünk a homokos partra, néztük a nagy hajókat és yachtokat a kikötőben, Megnéztük a tenyérlenyomatokat a Fesztiválpalota előtt.


Vicces, de egy francia -vélhetően turista- pár akkor vette észre, a celebkéznyomokat, amikor lefotóztuk Depardieu tenyérnyomát az üldögélő pasi talpa alatt. Volt egy kis aha élményük. :-)



5 megjegyzés:

nuca írta...

Hű, de jó lehetett!!! Izgatottan várom a folytatást!:)

Gabi írta...

De szuper kaland!:)
Szkokán fiúk

Ildikó írta...

Szép helyeken jártok! Jó Nektek, én már csak nyögök itthon :) (pedig bizony, még 8 hét...)
Puszi!

vorosbegy írta...

micsoda út :)))
hát igen, a vonzás, vágyálomlista, ez tetszik :)))
elhiszem, hogy a fiúknak nagy élmény volt, örülök, hogy ilyen szép helyen jártatok...remélem eljön a nap, hogy én fizetlek be benneteket bárhová :))))

? írta...

Örülünk, hogy jól sikerült a nyaralás. Igazán jó kis helyeken jártatok :). A fiúk nálunk is biztos megőrültek volna a cápáktól :)!

RJMPP