2010. október 2., szombat

A fiaIm meg a lányom

A fiaIm meg a lányom
Játszanak az ágyon,
Ahol én és a párom
Kigondoltuk, hogy így lesz.

A fiaIm meg a lányom
Civakodnak az ágyon,
S hiába magyarázom,
Hogy késő van már, aludni kell.

Amikor még terveztük
Ezt a csodálatos jövőt,
Álmunkba' se képzeltük,
Hogy ilyen cirkusz lesz majd
Minden este lefekvés előtt.

A fiaIm meg a lányom
Verekednek az ágyon,
S hiába várom,
Hogy köztük béke legyen.

A fiaIm meg a lányom
Ugrálnak az ágyon,
S kiabál a párom,
Hogy ebből elég legyen.

A fiaIm meg a lányom
Mesét hallgat az ágyon,
S lassan az álom
Jótékony karjába zár.

- Apu, ne aludj, léccives mesélj még!

A fiaIm meg a lányom
Kitartanak az ágyon,
Akárhogy csinálom,
Ez most már mindig így lesz.

A fiaIm meg a lányom,
Nem rózsaszín álom,
Ketten az ágyon,
Hárman az ágyon,
Négyen az ágyon,
Öten az ágyon.
A fiaIm meg a lányom,
Én és a párom,
Valóság, nem álom.
A fiaIm meg a lányom.


3 megjegyzés:

? írta...

Ismerős :). Bár nekünk az ovi óta szigorú rend van :)!

rjmlp

ui:éltek? rég hallottunk felőletek...

Cilee írta...

:-D Nagyon tetszett!
És pironkodva bár, de be kell vallanom, hogy nem ismertem, mármint a dalt, a szitut persze igen.
Néha magam is elgondolkodva szemlélem őket, mikor édesen fogják egymás kezét sétálás közben, vagy éppen vadul visítva rángatják egymást :-)
A focis dolgot meg igazán megértem, mert a kötelezően választható dolog nekem se jött be...
Pusszantunk titeket!

Gergő baba írta...

Az egyik kedvenc dalunk! :-)))) És, mennyire igaz! puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya