2009. április 22., szerda

Boldog névnapot Noah!


Noah (magyar megfelelője: Noé) héber eredetű név. Jelentése: nyugalom, vígasztalás.
Azt gondoltuk (naivan) ez lesz a tökéletes név a kisfiunknak. Bibliai eredetű, ritka és még N betűvel is kezdődik! (Praktikus dolog, ha ovis cuccokba monogramot kell írni).
A várandóságom is végig nyugalomban telt és egy ideig úgy tűnt Noah nyugodt természetű fiúcska.
Ez azonban már a múlt. Minden napra jut valami kártevés, csínytevés. Mert Noah felmászik, rámászik, leesik, letöri, eltöri, elveszti, összefirkálja, elszakítja, letépi és még sorolhatnám. A nyugalom szó Noah-ra vonatkoztatva új értelmet nyert. Most már magunknak mondogatjuk: nyugalom, nyugalom, nyugalom.



14 megjegyzés:

Mónika írta...

Nagyon boldog névnapot kívánunk!!!!:) ÁÁÁÁÁ! Anya! A felét se hisszük!;-) A képeken egy angyal van!Sok puszi: M

Virág írta...

Sok boldog névnapot! Nimród tényleg nagyobb csibésznek látszik! ;-) Puszi!
(jogásztorta egy külön fejezet lesz a naplóban holnap reggel... :-P )

Bogár és Gerti írta...

Igen :P Lili engem is átvert :-P
Nagyon gratulálok a kis Noah-nak
Puszi

Évi írta...

Nálunk a Dalma vert át...
De nálatok a nyugalom legalább értelmezve lett.Nem őrá, hanem rátok:-))

Boldog Névnapot neki!!

Pusz, Évi

JuditAu írta...

csatlakozom az előttem szólókhoz!
Sok boldogságosat! :)

sedith írta...

Boldog névnapot, Noah!!!:)

nuca írta...

:) Isten éltessen Noah!!!

Névtelen írta...

AZ én szememben egy tündi bündi ragaszkodó kis kölyök! Persze,időigényes,s én különben is részrehajló vagyok! Igaz ,Valamennyiökkel! Puszi: MI.

Névtelen írta...

Boldog névnapot kívánunk mi is!

Örülünk, hogy mindenki jól van és programokból sincsen hiány :)!

Tényleg hihetetlen, hogy Lencsi baba is elmúlt már egy hónapos, tényleg rohan az idő ;-)!

Pötyi, Marci, Palkó és az ősök

Névtelen írta...

Ui: Tényleg igaz, hoyg a harmadik gyerekek csak úgy pottyanak kifelé? Rekord sebeséggel? Vagy ezzel ne álltassam magam?

PMP és Judit

Loihi írta...

Hogy a 3. csak úgy kipottyan? Na persze. :-)))
Nálunk Noah jött a leggyorsabban. Leilani burokrepesztéstől 5 és fél óra alatt volt meg. Az utolsó másfél óra, illetve az utófájások voltak nagyon durvák. Készülj Algopyrinnel, mert én az ágyat kapartam másnap.
Ügyes leszel!

éva írta...

Kicsi Noah-ot utólag is Isten éltesse sokáig! Akinek amúgy imádom a nevét. :)
éva

Névtelen írta...

Sziasztok.
Én most vagyok kismama.Március 30-ra várjuk a kisfiunkat akinek a Noah nevet fogjuk adni.Nagy utánnajárást igényelt hohy megtudjam hogy lehet ezt a nevet Magyarországon anyakönyveztetni de ugy tünik sikerül:-)Egy kérdésem lenne:Április 22-én van a névnapja??mert azt még nem sikerült kideritenem.Segitséged előre is köszi.

Névtelen írta...

Sziasztok!!

Névválasztás miatt találtam erre a blogra! Tudom, hogy nagyon régi az utolsó hozzászólás is, de azért teszek egy próbát... Kisbabát várok és ha fiú lesz, a Noah nevet szeretném adni neki. De mindenhol azt olvasom, hogy nem anyakönyvezhető Magyarosrzságon! A ti kisfiatoknak hogy lett mégis ez a neve? Hogyan sikerült elintézni? KÉrdezem ezt az utolsó hozzászólótól is...
Köszönöm szépen! :) Szép napot! Heni