2009. április 19., vasárnap

Mandulaünnep képekben

Szombat délelőttünket a parton töltöttük, a helyi Mandulaünnepen. A horgász- és halászléfőzőversenyt idén is kihagytuk, mivel sem pecázni sem mesterfokon főzni nem tudunk. Helyette megnéztük az ovisok néptáncbemutatóját, majd Nimród kemény 10 mp-et töltött az ugrálóvárban kemény forintokért. :-s

Ezt követően zord szülőként közöltem, hogy a továbbiakban semmi fizetős programban nem veszünk részt.
Noah zsebpénzéből meghívta Nimrikét egy nyalókára, melyet vígan nyalogatva beültünk a Koplaló Mátyás című vásári komédiára.
Rég mulattam ennyit és a gyerekeknek is nagyon tetszett. Noah félhangosan megmondta az ördögöknek, hogy "nem szabad vejekedni" :-) (Hogy ezt miért csak elméletben tudja ilyen jól?)
A komédia után felfedeztük, hogy a népi játékok abszolút ingyen állnak a gyerekek rendelkezésére.
Igy nem

-húztuk magunkat hordón
-hajtottunk karikát
-gólyalábaztunk
-óriásmarokkóztunk,


viszont játszottunk


-diótörőjátékot (felhívom a figyelmet a dög nehéz szerszámra Noah kezében)

-dobáltunk konzervdobozpiramist (Figyeld Nimród technikás lábtartását! :-) )

és
-röptettünk sárkányt, amit a végén haza is vihettünk.
Most azzal kellene zárnom, hogy mind ezek után úgy elfáradtunk, hogy az otthoni ebéd után egy hatalmasat aludtunk. De mivel nem így történt (elfáradni? aludni? haha), így csak annyit írhatok: klassz délelőtt volt.
The End

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egészen tartalmas délelőtt!Noh-nak még nőni kell egy kicsit az ugrálóvárhoz! Sok puszi.MI.

Virág írta...

Irígykedve olvasunk.. Sajna haldoklik az autónk, nem indul. Valószínűleg önindítós. :-( Mivel már pénteken háromszor kellett betolni, apájuk úgy döntött ,nem kockáztatunk. Így marad a legközelebb...
Nem is néztek ki kétségbeesetten ordítva rohangálóknak! :-) Puszi!

JuditAu írta...

Jó kis program lehetett! :)

Névtelen írta...

Szia Eszter, itt legalább nyomon követhetem mi történik veletek!
Szépen cseperedik Leilani! Én még egyben vagyok, és még pár hétig így is kell maradni!
Vigyázzatok magatokra!
Puszi nektek!
Andi (a volt szobatársad!!!! :))

Andrea írta...

Nah regisztráltam, hogy legközelebb tud, hogy ki vagyok!
Minden jót nektek!!! Andi

Bogár és Gerti írta...

Asszem nem jó helyen lakunk :( Itt ilyen mókák nincsenek :( Vagy csak én nem lelek :-P
Puszi

Gabi írta...

:)Szkokán fiúk

Ákombákom és Réka írta...

Jó lehetett nagyon. és nekem is jó a strand képeit nézegetni, hiába na az a sok nyár......:):):)
Krisz