2009. április 7., kedd

Happy birthday to me :-)


Megint egy évvel öregebb lettem, hogy bölcsebb-e?….Talán. Azért az megnyugtató, hogy nem csak én öregszem- ezúttal is éltesse Isten sokáig Edith-et (Kriszta és Boróka anyukáját) is. :-)
Az április nálunk telis-tele van szülinapokkal (a névnapokról ne is beszéljünk): unokatesók, dédimama, én és még barátoktól is kaptunk erre a hónapra 2 meghívást.
Egyszóval nem unatkozunk na.
Lencsi is részt vett élete első társasági eseményén- Bálint szülinapján. Erre a jeles alkalomra kapott egy kislányruhát is, mert egyébként a fiúk régi ruháiban nyomja a kis „hátrányos helyzetű”. :-) (Végülis a kék is egy szín és eddig még nem panaszkodott.)

12 megjegyzés:

JuditAu írta...

Boldog szülinapot!

Nagyon édesek a Manócskák! :))

nuca írta...

Isten éltessen!!!:)

sedith írta...

Isten éltessen sokáig! :)És nagyon köszönöm, hoyg eszedbe jutottam. Nem is tudom honnan... De azt tudhatnád, hoyg más baján nem jó kárörvendeni!:D:D:D Látod, veled is ugyanaz történik!;):P:P:P
Puszilunk
Irtó édes a kiscsaj,a kék pedig az egyik legszebb szín a világon!!!:)
Edith

Ákombákom és Réka írta...

Boldog Szülinapot! Én bírom a kislányokon a kéket, Rékának is volt egy csomó és mind vettem mert senkitől nem kaptunk.
K

Virág írta...

Nagyon boldog születésnapot így utólag, Isten éltessen!

Mónika írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánunk!!!!:) Még nem panaszkoik.....de fog!;-) Egyébként mi is szeretjük a kéket kivéve Virágot! Nem veszi fel!:)))) Sok puszi: M

Bogár és Gerti írta...

:)
Puszi

Ildikó írta...

Isten éltessen!

Erika írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánunk!
Macc és a Fiúk

éva írta...

Isten éltessen!
puszil,
éva

Bogár és Gerti írta...

:) Isten éltessen... én is hamarosan öregszem.. tényleg nem vagy egyedül :-P ... sőt... rögtön egy évtizedet ;) egy nap alatt :)
Puszi

Névtelen írta...

Boldog szülinapot a háromgyerekes Anyukának :)! Gondolom még szokni kell ezta gondolatot..majd, ha lesz időd rá ;-)!
Nagyon édes a Lencsi baba :)

Marci, Palkó, Pötyi és j.