2010. április 30., péntek

Nimródunk

Ő is névnapos volt a héten.
Nagyfiú már. Bár az ő körükben a nagyfiúságot abban mérik, hogy kihullott-e már a foguk. Ő várja, én kevésbé.
Nagyon értelmes, kiválóan számol negatív számkörben is, és kiselőadást képes tartani a mínusz végtelenről (meg persze bármiről, ami eszébe jut). Kedvenc témái: dínók, vulkánok, ősemberek, evolúció.
Mellette szóhoz jutni, szinte lehetetlen. Az "r" betűt gyönyörűen pörgeti (jobban, mint én), viszont a pöttyös betűk, még mindig neccesek. Kivétel a "tüzes" szó, amit Tupapa valahogy megtanított neki, szóval nem reménytelen eset.
Egy vagyont költünk a sportolására. Jár focira, tornára és úszásra. Mindegyikben nagyon ügyes. Múlt hétvégén golf nyílt napon jártunk, ahol olyan technikásan fogta a golfütőt, mintha mindig ezt csinálta volna. Beválogatták az ovis néptáncbemutatóba, most szombaton lép fel először a csopaki majálison.
Na eleget fényeztem, lássuk a másik oldalt.
-Lusta, mint a dög. :-) Kifogások gyártásában profi.
-Szófogadással gondok vannak. Egyik fülén be, másikon ki.
-Könnyen befolyásolható. A hülyeségre mindig kapható.
-Sok csúnya szót használ sajnos. :-(

Azért megtartjuk. :-)

2 megjegyzés:

Mónika írta...

De meg ám! Máskülönben lecsapunk Rá!:-)))))) Utólag is nagyon -nagyon boldog névnapot az ünnepletnek! Ez a sok sport nagyon jó lehet! Én még egyenlőre nem találtam erre alkalmat igaz nagyon nem is néztem utána, de Koppánynak se ártana. Szép napokat Mindannyiótoknak! Puszi: M

Cilee írta...

És milyen férfias!
Így megkésve azért boldog névnapot kívánunk a fiatalúrnak!