2010. április 13., kedd

Születésnap, Húsvét és a Calici 1.


Idén egészen véletlenül a születésnapom éppen húsvét napjára esett. Bár korábban kifejtettem álláspontomat, hogy ilyen vén tyúknak nem kellene már tortát rendelni, a húsvéti nyúl mégis az év tortájával kedveskedett nekem.

A gyertyaszámokat nézve Törpapa mondata jutott eszembe: "Mindenki annyi idős, amennyinek érzi magát". Ezen jól el is gondolkodtam. Ha mostani fizikai állapotomat nézzük, simán lehetnék 60, de lélekben olykor maximum 10. Ha ezen számokkal matekozunk, vesszük a mittudoménmilyen közepét, azaz összeadjuk meg elosztjuk kettővel, akkor helyben is vagyunk. Hmm nem is olyan ostoba ez a Törpapa.

A torta nevével -Pándi meggyes- poénkodtunk egy kicsit, hogy vajon az a Pándi-e akiről évekkel ezelőtt a híradások szóltak- aki Kőmíves Kelemen szindrómában szenvedett-, és akkor vajon miből készülhetett a torta.
Kóstolás után kiderült, hogy érdemtelenül fikáztuk szegényt, mert ilyen finomat régen nem ettem. Nem tudtam eldönteni, hogy a rétegek között van-e tészta vagy mi választja-e el a tejszínes meggyes könnyű habremekeket egymástól.
A dió miatt kicsit félve adtam belőle Leilaninak, de annyira mondogatta, hogy "tóta, tóta", hogy megkönyörültünk rajta, végül ha baj lett volna, két orvos is ült az asztalunknál.

Szóval hepi böthdéj tu mí, legközelebb pünkösdkor ünneplünk engem, klassz hogy feltalálták a névnapot. :-)

7 megjegyzés:

sedith írta...

Valahol (azt hiszem, nálam) már éltettelek én is szülinapod alkalmából, de akkor most újra "mondom": Isten éltessen sokáig, pénzben járjál bokáig!:) És egészségben és szeretetben és mosolyban... legalább nyakig!:)
Puszillak!

Évi írta...

Nagyon nagyon boldogat!!helyes a pofid gyertyafújás közben.Egyébként sokkal de sokkal fiatalabbnak gondoltalak a képek alapján.Komolyan.Akkor nem sokkal kullogsz mögöttem években.Ez megnyugtat.

Egyébként hol a calici???Vagy csak nekem nem jön be???

Csók, Évi

Loihi írta...

A Calicis részt meg kell még írnom. :-) Ma még remélem belefér.

Gergő baba írta...

Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánunk Anyának! Jó egészséget, sok szeretetet és még 100 évet Isten áldásával! puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

éva írta...

Hepi börzdéj tú júúúúú :)))

JuditAu írta...

happyhappyhappy! :)

nuca írta...

Isten éltessen sokáig!!!